ميكروبليدينگ و مزاياي آن

۵ بازديد
ميكروبليدينگ يكي از روش هاي نوين زيبايي براي ابروها به حساب مي آيد كه به كمك آن مي توان به ابروهاي پرپشت و زيبا دست يافت. ميكروبليدينگ توسط دستگاهي كه دارنده ده الي دوازده سوزن بسيار نازك و ظريف مي باشد و به طور شيب دار بر سطح پوست خراش هايي را ايجاد مي كند و رنگ هاي موجود را به سطح ابرو مي كشاند.
متخصصين موجود در بهترين مركز ميكروبليدينگ در ايران اين اطمينان را به مراجعه كنندگان مي دهند كه ميكروبليدينگ هيچگونه عارضه اي را با خود به همراه نمي آورد و تنها ممكن است با توجه به حساسيت پوستي فرد؛ در روزهاي اوليه پس از ميكرو كمي خارش در بخش ابروها ايجاد شود كه كاملا گذرا است. اين روش زيبايي نيازمند ترميم مي باشد و زمان تعيين شده ترميم به طور ميانگين يك الي يك ماه و نيم مي باشد كه با توجه به نوع پوست فرد و حساسيت آن متغير است.
ميكروبليدينگ از مزاياي متعددي برخوردار مي باشد كه برخي از اين مزيت ها شامل: كوتاه بودن دوره نقاهت و بهبودي، بهره مندي از آن در كليه نقاط بدن اعم از: صورت و گردن، طبيعي بودن و موقتي بودن آن، مقرون به صرفه بودن ميكروبليدينگ نسبت به ساير روش هاي جوانسازي پوست و … مي باشد.

انتخاب بهترين مركز ميكروبليدينگ در ايران

براي اين كه مطلوب ترين نتيجه را در انجام ميكروبليدينگ دريافت كنيد، نيازمند يافتن بهترين مركز ميكروبليدينگ در ايران مي باشيد و از اين رو براي ياري رساندن به شما عزيزان برخي از ملاك ها و معيارهايي كه در انتخاب مركز ميكروبليدينگ بسيار تاثيرگذار مي باشد را ارائه داده ايم تا با در نظر داشتن اين معيارها بهترين انتخاب را برگزينيد. برخي از معيارها و ملاك هاي انتخاب بهترين مركز ميكروبليدينگ به شرح زير مي باشد:
  1. بهترين مركز ميكروبليدينگ در ايران بايد از متخصصين ميكروبليدينگ براي انجام اين روش استفاده نمايند و نكته حائز اهميت اين است كه آن ها در زمينه كاري خود كاملا حرفه اي باشند و مناسب ترين و بهترين نتيجه را ايجاد كنند.
  2. از نظر رفتار و اخلاق؛ پرسنل سالن هاي زيبايي كه ميكروبليدينگ را انجام مي دهند، بايد برخوردي كاملا صبورانه و صميمانه اي را در پيش گيرد و هدف اصلي آن ها جلب رضايت مراجعه كنندگان باشد.
  3. موقعيت جغرافيايي مركز ميكروبليدينگ بسيار حائز اهميت مي باشد و بهتر است كه در نقطه اي از شهر قرار گيرد كه رفت و آمد به آن با كليه وسايل نقليه اعم از: شخصي و عمومي امكان پذير باشد.
  4. داراي نمونه كارهاي قبلي بسياري باشد و در صورت نياز، آن ها را به مراجعين نشان دهند تا آن ها با خيالي آسوده دست به اقدام اين روش بزنند.
  5. مركز ميكروبليدينگ در صورتي جزء بهترين ها محسوب ميشود كه اصول بهداشتي را رعايت نمايد و از تجهيزات كاملا استريل شده بهره جويد.
در ادامه ليستي از بهترين مركز ميكروبليدينگ را براي شما شرح داده ايم تا در صورت نياز به آن ها مراجعه نماييد. لازم به ذكر است، در صورتي كه جوياي كسب اطلاعات بيشتر در رابطه با كاشت ابرو بوديد؛ به شما توصيه مي‌كنيم تا به مقاله ما با عنوان بهترين دكتر كاشت ابرو در ايران برويد و اطلاعات مورد نياز را دريافت نماييد

اقدامات قبل از ميكروبليدينگ ابرو

همانطور كه در فرايند انجام ميكروبليدينگ نيز اشاره كرديم؛ اين روش زيبايي هم مانند هر روشي بايد اقدامات و نكاتي را پيش از انجام ميكروبليدينگ رعايت كرد تا بهترين نتيجه را در كمترين زمان ممكن ايجاد نمايد. برخي از اقدامات قبل از انجام ميكروبليدينگ عبارتند از:
  • در جلسه مشاوره، پزشكان و متخصصين ميكروبليدينگ به شما توصيه مي كنند تا به مدت سه روز پيش از اقدام به اين روش، در معرض نور مستقيم آفتاب قرار نگيريد و آفتاب سوخته نشويد.
  • ضروري است كه دو هفته پيش از ميكروبليدينگ، از انجام ليزر موهاي زائد خود جلوگيري به عمل آوريد. حتي چند روز پيش از ميكروبليدينگ ابرو از انجام وكس صورت نيز خودداري كنيد.
  • همانطور كه ليزر موهاي زائد پيش از ميكرو مضر مي باشد، دو هفته قبل از انجام ميكروبليدينگ لايه برداري شيميايي پوست نيز جزء ممنوعيت ها حساب مي شود و نبايد آن را قبل از ميكرو انجام داد.
  • در صورتي كه از سابقه آلرژي و حساسيت رنج مي بريد، بسيار ضروري است كه 48 ساعت (دو روز) پيش از ميكروبليدينگ و تا 72 ساعت (سه روز) پس از اين روش، قرص سيتريزين و يا قرص حساسيت زاي ديگر را مصرف كنيد.
  • ممكن است متخصصين موجود در بهترين مركز ميكروبليدينگ در ايران از شما بخواهند تا به مدت چند روز استحمام نكنيد و در راستاي عمل كردن به اين نكته، بهتر است پيش از ميكرو اصول بهداشتي را رعايت كنيد تا چند روز بعد از ميكروبليدينگ از حمام نرفتن خويش نرنجيد.
  • مصرف برخي قرص ها و يا مواد غذايي همچون: امگا سه يا روغن ماهي را نيز به مدت يك هفته قبل از ميكرو كنار بگذاريد تا مشكلي در روند بهبودي پيش نيايد.
  • همچنين مصرف قرص هاي ضد بارداري، قرص هاي رقيق كننده خون، راكوتان و قرص هاي اعصاب قوي سبب مي شوند تا پوست فرد رنگ نگيرد و يا پس از انجام ميكروبليدينگ ابرو منجر به كمرنگ شدن گردد، بنابرايناين قرص ها را نيز تا مدتي پيش از عمل كنار بگذاريد.

مراقبت هاي پس از ميكروبليدينگ

با توجه به اين كه رعايت نكات پيش از ميكروبليدينگ در روند بهبودي حائز اهميت مي باشد؛ اقدامات پس از روش ميكروبليدينگ نيز جزء اولويت ها محسوب مي شود و فرد بايد كليه نكات توصيه شده را مو به مو انجام دهد تا به نتيجه دلخواه دست يابد. بر همين اساس برخي از اقدامات پس از ميكروبليدينگ كه متخصصين موجود در بهترين مركز ميكروبليدينگ در ايران ارائه داده اند به شرح زير مي باشد:
  • به مدت چهار هفته از انجام تزريقات و جراحي زيبايي همچون تزريق بوتاكس جلوگيري به عمل آوريد. انجام ورزش هاي سبك و سنگين ممكن است شكل نهايي ابرو را دچار تغييراتي نمايد؛ بنابراين بهتر است كه تا يك هفته پس از ميكروبليدينگ از انجام ورزش ها و فعاليت هاي سبك و سنگين تا حد ممكن جلوگيري به عمل آوريد.
  • همانطور كه پيش از انجام روش ميكروبليدينگ نبايد در معرض نور مستقيم آفتاب قرار بگيريد، پس از ميكروبليدينگ نيز بهتر است براي مدت زماني از قرار گرفتن در معرض نور مستقيم خورشيد خودداري كنيد تا مشكلي پيش نميايد.
  • متخصصين موجود در مراكز ميكروبليدينگ به شما توصيه مي كنند تا به مدت يك الي دو روز از رفتن به حمام جلوگيري به عمل آوريد و پس از گذشت زمان تعيين شده در صورت رفتن به حمام سعي نماييد زمان آن را به كمترين زمان ممكن برسانيد تا بخار موجود در حمام مشكلي بر نتيجه ميكرو ايجاد نكند.
  • هر روز صبح ها و شب ها از روغن نارگيل يا روغن ميوه گل رز بر روي ابروهايتان بماليد تا روند بهبودي سريع تر پيش رود. به مدت ده روز لوازم آرايشي، شوينده هاي صورت و همچنين كرم هاي مختلف را در اطراف قسمت ميكروبليدينگ استفاده نكنيد.
  • از خاريدن ابرو پس از ميكروبليدينگ خودداري نماييد و در صورتي كه با پوست خشك شده مواجهه شديد كاري با آن نداشته باشيد. لازم به ذكر است، از انجام هر گونه ليزر و يا لايه بردارهاي شيميايي و استفاده از هر نوع كرم هاي حاوي رتين A يا اسيد گليكول بر روي صورت يا گردن خود جلوگيري به عمل آوريد.
كلام آخر
از شما عزيزان سپاس گزاريم كه ما را تا پايان اين مقاله همراهي كرديد، سايت جراحتو سعي بر اين داشته تا شما را با بهترين مركز ميكروبليدينگ در ايران آشنا كند و اميدواريم مطالب گفته شده براي شما مفيد و سودمند واقع شده باشد. در صورت داشتن سوال و يا مشاوره با شماره هاي ذكر شده تماس حاصل فرماييد. لازم به ذكر است در صورتي كه ساكن شهر تهران هستيد و در جست و جوي بهترين مركز ميكروبليدينگ در تهران مي باشيد، به شما پيشنهاد مي كنيم كه به مقاله ما با چنين عنواني مراجعه نماييد و اطلاعات لازم را كسب كنيد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.