جراحي زيبايي واژن

۹ بازديد

يكي از جراحي هاي پر طرفدار و شايع بين خانم ها جراحي زيبايي واژن است و در سراسر كشورمان ايران رواج دارد. خانم ها علاوه بر زيبايي ظاهري كه در ديد همگان است تمايل زيادي به زيبا سازي نواحي تناسلي خود دارند. جراحي زيبايي واژينال به منظور جوانسازي ، برطرف شدن خشكي، تنگ كردن و كوچك كردن واژينال ،رفع گشادي و برطرف كردن بي اختياري ادرار انجام مي شود. در اين مقاله شما را با 10 تا از بهترين جراح زيبايي زنان در تهران آشنا خواهيم كرد.

برخي بر اين باورند كه جراحي هاي زيبايي زنان باعث كاهش يافتن ميل جنسي آن ها مي شود. اما نه تنها تاثير منفي بر روي ميل جنسي ندارد بلكه  تمايل جنسي بين زوجين بيشتر مي شود.

لابياپلاستي (عمل زيبايي واژن) چيست؟

لابياپلاستي (labiaplasty) نوعي عمل جراحي زيبايي مخصوص زنان است كه، در اين جراحي شكل ظاهري لبه داخلي و يا لبه بيروني واژن را تغيير مي يابد و بهبود مي يابد. بر اساس آمار، بيشتر خانم هايي كه متقاضي عمل لابياپلاستي هستند، تمايل دارند اندازه و يا طول لبه داخلي واژن خود را كاهش دهند.

اگرچه تا كنون از نظر تئوري، اندازه مشخصي براي لبه واژن تعريف نشده است، اما بهترين حالت براي اكثر زنان، حالتي است كه لبه داخلي واژن از لبه بيروني آن بيرون نزند. همچنين در اين جراحي، مقدار اضافي كلاهك كليتوريس نيز مي تواند برداشته شود. جراح زيبايي در زنان بايد توسط بهترين جراح زيبايي زنان در تهران انجام گيرد تا نتيجه مطلوب داشته باشد. همچنين مي توانيد به بهترين دكتر زنان در تهران مراجعه كنيد تا شما را در اين زمينه راهنمايي كند

چرا زنان به دنبال عمل زيبايي واژن هستند؟

آناتومي شكل لابيا در زنان و دختران به صورت قابل توجهي با يكديگر متفاوت است و مي تواند در طول زمان به ويژه پس از زايمان تغيير كند. لب هاي واژن بزرگ يا ناهموار مي تواند مشكلات مختلفي را براي خانم ها ايجاد كند.
بافت عضلاني بيش از حد يا ناهموار و چين و چروك هاي زياد براي بسياري از خانم ها يك مسئله در مورد زيبايي شان به شمار مي رود. معمولا زناني كه از اندازه و شكل لابياي خود ناراضي هستند به دليل كاهش اعتماد به نفس يا خجالت در مقابل شريك جنسي و يا حتي درد در هنگام مقاربت جنسي توانايي برقري يك ارتباط باكيفيت و لذت بخش را از دست مي دهند.

لابياي ( لب هاي واژن ) بزرگ وقتي كه يك خانم كت و شلوار تنگ يا بيكيني مي پوشد نمود پيدا مي كند. كه اين امر باعث مي شود فرد براي رهايي از اين نگراني دائما از لباسهاي آزاد استفاده كند كه محدوديت هاي زيادي در انتخاب لباس مورد علاقه اش براي وي ايجاد مي كند.

براي برخي افراد مشكل كمي پيچيده تر است و لب هاي واژن بزرگ باعث تحريك مزمن و ايجاد ناراحتي در هنگام كار، تمرين و حتي انجام وظايف زندگي روزمره مي شود، كه البته تمامي اين مشكلات و نگراني ها با عمل رايج لابياپلاستي كه عموما توسط متخصص زنان بصورت سرپايي انجام مي گيرد قابل حل است.

اگر شما ساكن شهري جز تهران مي باشيد، مي توانيد به مقاله بهترين دكتر زنان در ايران مراجعه كنيد و طبق پزشكان معرفي شده بهترين دكتر را انتخاب كنيد و براي برطرف شدن مشكل خود به ايشان مراجعه كنيد.

كلام آخر

از شما سپاس گزاريم كه ما را تا پايان اين مقاله همراهي كرديد. سايت پزشكا سعي بر اين داشته تا شما را با بهترين جراح زيبايي زنان در تهران آشنا كند. اميدواريم مطالب گفته شده براي شما مفيد واقع شده باشد. در صورت داشتن هرگونه انتقاد يا پيشنهاد مي توانيد از طريق سايت با ما در ميان بگذاريد.

خارش در لبه بیرونی واژن ممکن است به عوامل مختلفی برگردد، از جمله عفونت‌های قارچی یا باکتریایی، التهابات پوستی، حساسیت‌های شیمیایی یا حتی تغییرات هورمونی. یکی از راه‌های درمان خانگی برای کاهش خارش، استفاده از ژل آلوئه ورا می‌باشد. آلوئه ورا دارای ویژگی‌های ضد التهابی و آرامش‌بخش است که می‌تواند به تسکین خارش و التهابات مرتبط با آن کمک کند. برای استفاده، می‌توانید ژل آلوئه ورا را به طور مستقیم بر روی منطقه‌ی متأثر اعمال کرده و صبر کنید تا جذب شود.

 

در صورتی که خارش به دلیل عفونت قارچی باشد، استفاده از یکپارچه‌های ضد قارچ مانند کرم‌ها یا شیاف‌های دارویی می‌تواند موثر باشد. همچنین، حفظ بهداشت مناسب و استفاده از لباس‌های مناسب و تهویه درست محل زندگی نیز می‌تواند در کاهش خارش و پیشگیری از بازگشت آن مؤثر باشد. در هر صورت، اگر خارش به مدت طولانی ادامه داشته و یا با علائم دیگری همراه باشد، توصیه می‌شود که به متخصص زنانه یا پزشک مراجعه کنید تا علت آن شناسایی شود و درمان مناسب انجام شود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.