بهترين وكيل در قم كيست؟

۱۰ بازديد

بهترين وكيل كيفري در قم شخصي است كه در دوران تحصيل خود رشته حقوق و يا فقه و مباني حقوق اسلامي را را براي مقطع كارشناسي انتخاب كرده باشد و در مقاطع بالاتر نيز گرايش هاي مربوط به حقوق را براي دوره ارشد و دكترا ادامه دهد.

متقاضيان وكالت مي توانند بعد از فارغ التحصيلي از دانشگاه در مقطع كارشناسي، در آزمون وكالت كه به صورت سالانه برگزار مي شود، ثبت نام كنند. شركت كنندگان پس از قبولي در آزمون، وارد مراحل بعدي پذيرش مي شوند. شخصي كه در آزمون اوليه كه سخت ترين مرحله نيز محسوب مي شود قبول شود، بايد از مرحله استعلام در مورد اعتياد به مواد مخدر و مشروبات، سوء پيشينه و آزمايشات پزشكي قانوني با سربلندي بيرون بيايد.

سپس لازم است كه به مدت دو سال در يك دفتر وكالت به عنوان كارآموز فعاليت كند و در جلسات آموزشي از طرف كانون وكلا شركت نمايد. پس از گذراندن تمامي مراحل و تكميل پرونده، فرد پذيرفته شده در آزمون اول لازم است در آزمون اختيار در دو مرحله كتبي و شفاهي شركت كند و پس از قبولي در آن ها با شركت در مراسم تحليف و سوگند ياد كردن به عنوان بهترين وكيل پايه يك دادگستري در ايران يا شروع به فعاليت مي نمايد.

وكيلي كه كار خود را به صورت رسمي آغاز مي كند زماني مي تواند در حوزه فعاليت خود بهترين باشد كه تجربه لازم را به دست آورده و رضايت موكلينش را جلب كرده باشد.

تعهدات وكيل و موكل

زماني كه به خاطر كوتاهي و اشتباهات يك وكيل، موكل دچار خسارت و ضرر و زيان شود، مسئوليت خسارت وارده بر عهده وكيل مورد نظر است و بايد اقداماتي را براي رفع آن انجام دهد. بهترين وكيل در قم مصلحت موكل خود را به هر چيزي ترجيح مي‌دهد و سعي مي‌كند اقداماتي كه از اختيارات او خارج است انجام ندهد و از حدود خود تجاوز نكند.

همچنين بهترين وكيل خانواده در قم، موكل خود را در مسير پرونده به هيچ عنوان تنها نمي گذارد. كسي كه براي پرونده خود وكيل اختيار مي كند با اطمينان مراحل كار را به دست او مي سپارد و وكيل از نظر قانوني و انساني در برابر موكل خود مسئول است.

اگر براي پرونده اي فردي بيش از يك وكيل اختيار كرده باشد، هيچ كدام از وكلا بدون مشورت و همكاري وكيلان ديگر حق انجام كاري را ندارند. موكل نيز در قبال وكيل خود تعهداتي را بر عهده دارد و بايد به تمامي بندهاي قرارداد اعم از مالي و غير مالي عمل نمايد.

پرونده هاي بهترين وكيل در قم چه موضوعاتي دارد؟

بهترين وكيل در قم مجاز است در انواع پرونده ها ورود كند و ممنوعيتي از نظر قانون ندارد. موضوعات وكالتي پرونده ها عبارتند از:

  • انواع دعاوي خانواده كه بهترين وكيل طلاق در قم مسئوليت آن را بر عهده مي گيرد و در حوزه طلاق، نفقه، مهريه و حضانت فرزندان فعاليت مي كند.
  • دعاوي كيفري كه مربوط به پرونده هايي در مورد سرقت، كلاه برداري و انواع دعاوي كه جرم محسوب مي شود.
  • پرونده هاي ملكي كه بهترين وكيل ملكي در قم به رفع اختلافات موجود در مورد اموال غير منقول به صورت حقوقي و كيفري مي پردازد.
  • وكيل حقوقي كه در مورد مسائل چك و سفته، مطالبات مالي، خسارات و … مي تواند قبول وكالت نمايد.

در چه صورت نمي توان از وكيل بهره برد؟

مطابق با ماده 48 قانون كيفري، اگر جرم شخصي اقدام عليه امنيت، مواد مخدر و روان گردان باشد، به مدت يك هفته حق ملاقات با وكيل خود را ندارد. پس از پايان يك هفته، متهم مي تواند براي خود وكيل بگيرد. همچنين طبق بخش 2 ماده 48 قانون دادرسي كيفري، هنگامي كه جرم ارتكابي اقدام عليه امنيت ملي در داخل و خارج كشور و جرايم سازمان يافته باشد، در مرحله اي كه تحقيقات اوليه در حال انجام است، هر وكيلي نمي تواند به پرونده ورود كند و بايد متهم از وكلاي مورد تاييد قوه قضائيه وكيلي را انتخاب نمايد؛ بهترين وكيل در ايران مي تواند به خوبي اطلاعات كافي در اين زمينه در اختيار موكلين خود قرار دهد و آن ها را راهنمايي كند.

اگر در شهر بزرگ اصفهان مي باشيد، مي توانيد از 10 تا از بهترين وكيل در اصفهان كمك بگيريد تا بهترين خدمات را در اختيارتان قرار دهند.

كلام آخر

بسياري از افراد براي حل مشكلات حقوقي و كيفري خود از وكلا كمك مي گيرند. ما براي كمك به افرادي كه نياز به همراهي يك وكيل خوب دارند، تعدادي از بهترين وكيل در قم را معرفي نموديم. براي اطمينان بيش تر مي توانيد در جلسات مشاوره به صورت حضوري با وكلا آشنا شويد و پس از آن پرونده خود را به آن ها بسپاريد.

از اين كه تا پايان مقاله همراه ما بوديد از شما سپاس گزاريم. در صورت داشتن نظرات و سوالات، با وكلاي معرفي شده در سايت وكيل چي در ارتباط باشيد. لازم به ذكر است؛ در صورتي كه با مشكلات مرتبط با مهريه دست و پنجه نرم مي كنيد؛ پيشنهاد مي كنيم با وكلاي ذكر شده در مقاله ما با عنوان بهترين وكيل مهريه در قم آشنا شويد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.