بهترين وكيل در ساري كيست؟

۵ بازديد

وكيل يا نماينده به شخصي گفته مي شود كه به موجب يك عقد وكالت براي انجام اموري از طرف يك شخص حقوقي و يا حقيقي نايب شود. بهترين وكيل در ساري با توجه به علم و دانش حقوقي كه از آن برخوردار است به نفع موكل خود از هر گونه طرح شكايت و يا دعواي بي مبنا جلوگيري كرده و جريان دادرسي را با سرعت بالايي پيش مي برد لذا مي توان گفت كه با اطمينان به يك وكيل مجرب مي توان از موفقيت در پرونده يقين حاصل كرد.

مهم ترين ويژگي هايي كه بهترين وكيل در ساري بايد از آن برخوردار باشد به قرار ذيل است:

امانت داري و حفظ اسرار: يك وكيل خوب همانند يك پزشك بايستي به واسطه شغل خود محرم اسرار موكل خود باشد و تحت هيچ شرايطي واقعيت ها و اسراري را كه موكل با او در ميان مي گذارد فاش نكند.

اجتناب از گفتن مطالب غير ممكن و غلو آميز: يكي از ويژگي هاي بهترين وكيل در ساري اجتناب از دادن وعده هاي دروغين به موكلين است در واقع تعهد وكيل به نتيجه نيست بلكه تعهد به وسيله است از اين رو بهترين وكيل در ايران با توجه به آگاهي و تجربه اي كه در اين زمينه دارد مسائلي كه ممكن است در دادرسي پيش آيد را به موكل خود اطلاع داده و او را در جريان واقعيت امر و فرايند رسيدگي قرار مي دهد.

صداقت و راستگويي: از ديگر ويژگي هاي بهترين وكيل در ساري اين است كه موكل خود را از انتخاب بيراهه باز دارد و به هيچ عنوان به طمع دريافت حق الوكاله بيشتر مسيرهايي را كه نتيجه اي در برندارد را به موكل خود پيشنهاد نداده و با توجه به آگاهي و تسلطي كه بر مسائل حقوقي دارد به او كمك مي كند تا مسير درست را انتخاب نمايد.

ساده سازي مسائل حقوقي براي موكل: بهترين وكيل در ساري موظف است از پيچيده كردن دادرسي جلوگيري كرده و مهارت و تجربه اي كه در اين زمينه دارد را نيز براي راهنمايي قاضي به كار برد. توجه داشته باشيد وكيل خوب تاثير بسزايي در سيستم قضايي براي احقاق حق دارد كه البته در اين ميان نبايد از شيوه هاي غيرعادلانه و غرض ورزانه استفاده كند.

برخورداري از اطلاعات و معلومات و دانش حقوقي: بهترين وكيل ملكي در ساري بايستي براي ارائه بهترين راهكار و همچنين انتخاب نوع دادخواست، شكوائيه و يا هر اقدام قانوني ديگري از دانش حقوقي بالايي بهره مند بوده و تخصص و فن لازم براي اداي وظايف خود را داشته باشد.

انواع وكيل براساس حيطه هاي تخصصي كدام اند؟

ممكن است عبارات مختلفي براي بهترين وكيل در ساري مانند وكيل اداري، وكيل پايه يك، وكيل قضايي و غيره را شنيده باشيد كه در ادامه به مهم ترين اين دسته بندي ها براي انواع وكيل مي پردازيم:

  • وكيل قضايي: منظور وكيل و يا نماينده قانوني است كه به واسطه داشتن پروانه وكالت امكان حضور در مراجع قضايي و دفاع و پيگيري امور موكل خود را داشته باشد. وكيل قضايي بايستي براي دريافت پروانه وكالت در رشته حقوق تحصيل كرده و در آزمون وكالت نيز نمره قبولي را كسب نمايد.
  • وكيل اداري: منظور شخصي است كه به موجب يك قرارداد، تمام امور اداري شخص را در ادارات مختلف انجام دهد، وكيل اداري نياز به پروانه وكالت ندارد و صرفا مي تواند به امور اداري بپردازد و حق وكالت در مراجع قضايي و همچنين ارائه مشاوره حقوقي را ندارد.
  • وكيل تسخيري: نوعي وكالت است كه از طرف دادگاه براي دعاوي كيفري و به منظور دفاع از متهم در اختيار وكلاي دادگستري قرار داده مي شود، در اين نوع دعاوي هم شاكي و هم متهم اين حق را دارند كه براي خود بهترين وكيل كيفري در ساري را انتخاب كنند و در صورتي كه متهم به دليل عدم توانايي مالي نتواند براي خود وكيل تعيين كند دادگاه با استفاده از بودجه دادگستري وكيل تسخيري در اختيار او او قرار مي دهد.

وظايف بهترين وكيل در ساري

  • ارائه مشاوره حقوقي به مراجعه كنندگان در خصوص موارد قانوني
  • بهترين وكيل مهريه در ساري در جلسات دادگاه به عنوان نماينده موكل خود و دفاع از حقوق او شركت مي كند.
  • تهيه قراردادها و نامه هاي مورد نياز براي قرار گيري در پرونده به منظور تسريع در روند امور حقوقي و قضايي موكل
  • پيگيري و جمع آوري مدارك و مستندات جهت ارائه به دادگاه براي دفاع از موكل

لازم به ذكر است؛ كليه وظايف ذكر شده در رابطه با بهترين وكيل زن در ساري و بهترين وكيل زن در ايران نيز صدق مي كند.

كلام آخر

در اين مقاله به بررسي ويژگي هاي يك وكيل خوب پرداختيم و سعي كرديم  مطالب مفيدي در رابطه با وكيل و وكالت در اختيار شما قرار دهيم و سايت وكيل چي 10 تا از بهترين وكيل در ساري را به شما معرفي كرد تا به راحتي وكيل مورد نظر خود را بيابيد. در صورتي كه به هر گونه مشاوره حقوقي براي حل مسائل و مشكلات خود نياز داريد مي توانيد آن را با هر كدام از وكيل هاي ذكر شده در سايت در ميان بگذاريد.

لازم به ذكر است؛ افرادي كه با مشكلات خانوادگي دست و پنجه نرم مي كنند و به دنبال وكيل ماهر هستند، مي توانند از مقاله ما با عنوان بهترين وكيل خانواده در ساري بهره مند شوند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.