ويژگي هاي بهترين جراح دندانپزشك در ايران

۷ بازديد
همانطور كه مي دانيد، بهترين جراح دندانپزشك در ايران بايد ويژگي هاي برجسته بسياري داشته باشد تا بيماران به راحتي به ايشان اعتماد نمايند و سلامتي و بهبودي خود را به جراح موردنظر بسپارند. از اين رو در ادامه چند مورد از ويژگي هاي بهترين جراح دندانپزشك در ايران را براي شما شرح مي دهيم:
  1. از مدرك تخصصي و مهارت بالايي در زمينه جراحي دندان برخوردار باشد و اين مدرك تحصيلي را از معتبرترين مراكز كسب نموده باشد.
  2. داراي تجربه، سابقه و كارنامه عملي درخشان و بسياري باشد.
  3. بهترين جراح دندانپزشك در ايران جراحي مي باشد كه به سلامتي بيماران خويش توجه فراواني نمايد و جنبه هاي مالي را مهم تلقي نكند.
  4. رفتار و برخورد صميمانه و محترمانه اي با بيماران و مراجعين داشته باشد.
  5. جراح دندانپزشك همواره به دستگاه ها و تجهيزات ويژه و به روزي نيازمند است و از اين رو بسيار حائز اهميت مي باشد كه بهترين جراح دندانپزشك در ايران از پيشرفته ترين تجهيزات استفاده نمايد.
  6. نكته قابل توجه ديگر اين است كه بهترين جراح دندانپزشك در تهران از مواد مصرفي درجه يكي بهره ببرد و سلامتي بيمار را جزء اولويت ها بداند.
  7. مطب و يا كلينيك بهترين جراح دندانپزشك در ايران از نظر موقعيت مكاني و جغرافيايي، بهتر است كه در مركز شهر قرار گرفته باشد و رفت و آمد به آن جا به آسودگي صورت گيرد.

انواع مختلف جراحي دندان

جراحي دندان داراي انواع متفاوت و متعددي مي باشد كه معمولا در بهترين كلينيك دندانپزشكي در تهران انجام مي شود و از جمله اين جراحي ها شامل موارد زير مي باشد:
1- بازسازي دندان: در هر حالتي اين امكان وجود دارد كه حادثه و يا تصادفي رخ دهد و منجر به آسيب دهي بر بخش هاي مختلف صورت و هم چنين دهان و دندان گردد، از اين رو بسيار ضروري است كه در اين مواقع به سراغ بهترين جراح دندانپزشك در ايران و يا بهترين جراح فك و صورت در تهران برويد و ايشان اقدامات لازم را به منظور بهبودي هر چه بيشتر شما انجام دهد.
يكي از انواع جراحي دندان، بازسازي دندان مي باشد كه از دو بخش تشكيل شده است: اين دو بخش شامل آسيب هاي بافت نرم و شكستگي ها
آسيب هاي بافت نرم: همانطور كه از نامش مشخص است، مرتبط با بخش هاي نرم بدن از قبيل لثه ها و پوست مي باشند كه در اثر بريدگي هاي ايجاد شده در قسمت گونه، زبان و يا لب ها صورت مي گيرد.
شكستگي ها: اين نوع بازسازي دندان، مرتبط با استخوان هاي فك و دندان و هم چنين شامل بافت هاي كوچك استخوان درون دهان مي باشد. در صورتي كه اين شكستگي ها به عمق برسند و به تراز فك و ساختار استخوان آسيب برسانند، جراح موردنظر مجبور به استفاده از ايمپلنت دنداني مي شود.
2- كانال ريشه: اكثر مشكلات مرتبط با دندان به كانال ريشه وابسته مي باشد و بر همين اساس كانال ريشه جزء شايع ترين جراحي هاي دنداني مي باشد. كانال ريشه نقش بسيار مهمي در جلوگيري از افتادگي دندان ها و حساسيت دندان ها و يا تسكين درد ايفا مي كند. در صورتي كه دندان پوسيده شود، باكتري هاي مختلفي به دندان ها وارد مي شوند و به پالپ دندان(مغز دندان) كه در بخش زيرين ميناي دندان قرار دارد، آسيب هاي بسياري را وارد مي كند. به اين دليل كه پالپ دندان حاوي رگ هاي خوني، عصب ها و بافت ها مي باشد، از اين رو آسيب پذيرتر مي باشند.
3- جراحي دندان عقل: آخرين دندان هايي كه در سنين بين 17 الي 25 سالگي در بخش انتهايي دندان هاي پاييني و بالايي در مي آيند را دندان هاي عقل مي نامند. اين دندان ها به دليل اين كه بسيار ديرتر از ساير دندان ها رشد كردند، مكان و جاي كافي براي رشد نمودن ندارند و به همين سبب دچار فشارهاي وارده مي شوند و در نهايت منجر به ايجاد دردهاي طولاني، عفونت هاي دهاني و ساير مشكلات دنداني مي گردند. بهترين جراح دندانپزشك در ايران براي جلوگيري و پيشگيري از مشكلات احتمالي، اقدام به كشيدن دندان عقل مي نمايد و با توجه به نوع دندان عقل، مدل جراحي و سختي آن متفاوت مي باشد.
4- ايمپلنت دندان: يكي ديگر از انواع جراحي دندان كه امروزه بسيار كارآمد مي باشد و روشي تكامل يافته به منظور جايگزيني براي ريشه و يا ريشه هاي دنداني است، ايمپلنت دندان مي باشد. هدف از انجام ايمپلنت اين است كه دنداني را كه بر اثر پوسيدگي، سرطان دهان، بيماري و ساير دلايل از قبيل استعمال دخانيات خراب شده است را جايگزين نمايد.
ايمپلنت ها به منظور حفاظت كردن از تاج دنداني كه به استخوان فك اتصال يافته و از آلياژ تيتانيومي استفاده مي شود، به كار برده مي شوند. ايمپلنت ها از فلزاتي ساخته شده اند كه بسيار سازگار با بدن عمل مي كند و وزن سبك و در عين حال كمي دارند و نكته قابل توجه اين است كه توسط بدن پس زده نمي شوند. پروسه انجام ايمپلنت ممكن است تا چندين ماه به طول انجامد و اين بدان معنا است كه در اين پروسه زماني بايد جراح موردنظر اطمينان حاصل كند كه استخوان فك با ايمپلنت كاملا جوش خورده باشد.
5- زيبايي: يكي ديگر از انواع جراحي دنداني، جراحي هاي زيبايي دندان محسوب مي شود كه داراي اشكال و انواع متعددي مي باشد. اين نوع دسته بندي، جزء جراحي هاي ضروري و مهم تلقي نمي شود و كاملا سليقه اي مي باشد. امروزه افراد بسياري در جهت زيبايي لبخند و چهره خود، اقدام به جراحي هاي زيبايي مي كنند و از جمله اين موارد زيبايي شامل: كاشت كامپوزيت، سفيد كردن دندان و ونيرهاي دنداني و هم چنين برخي افراد به منظور تغيير دادن دندان هاي ديگر مطابق با ساير دندان ها، به كمك حذف نمودن ميناي دندان ها و پر نمودن دندان ها اين عمل را انجام مي دهند.
6- انتهايي: نكته قابل توجه در رابطه با دهان و دندان اين است كه كليه مشكلات مربوط به دهان و دندان قايل درمان مي باشند و بهتر است كه سلامتي آن ها را جزء اولويت هايتان بدانيد و در صورتي كه با حساسيت دنداني، خونريزي در حين مسواك زدن، تغيير رنگ و درد ناشي از لثه و دندان روبه رو شديد، سريعا نزد بهترين جراح دندانپزشك در ايران برويد و به كمك اقدامات پيشگيرانه، از جراحي هاي جدي دندان جلوگيري به عمل آوريد.
كلام آخر
از شما عزيزان سپاس گزاريم كه ما را تا پايان اين مقاله همراهي كرديد، سايت جراحتو سعي بر اين داشته تا شما عزيزان را با بهترين جراح دندانپزشك در ايران آشنا نمايد و اميدواريم مطالب گفته شده براي شما مفيد و سودمند واقع شده باشد. در صورت داشتن سوال و يا مشاوره با شماره هاي مذكور تماس حاصل فرماييد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.