لاغري موضعي چيست؟

۱۳ بازديد
رژيم هاي غذايي و ورزش سبب لاغري تمامي قسمت هاي بدن مي شوند و حتي نواحي از بدن كه نيازي به لاغري نيست هم، ممكن است در اين روش لاغر شود ولي لاغري موضعي روشي مي باشد كه تنها در قسمت هاي خاص بدن منجر به لاغري مي شود و تناسب را در بين اعضاي بدن برقرار مي سازد.

چگونه بهترين كلينيك لاغري در تهران را بشناسيم؟

براي شناسايي بهترين كلينيك لاغري در تهران روش هاي بسيار متعددي وجود دارد كه به كمك آن ها بتوانيد كلينيك مورد نظر را جست و جو كنيد، از جمله اين روش ها به صورت موارد زير مي باشد:
  • در صورتي كه دوستان، آشنايان، فاميل و يا اطرافيان جراحي لاغري موضعي انجام داده اند و از تناسب اندام خود راضي مي باشند، به شما توصيه مي كنيم تا از آن ها پرس و جو نماييد و پس از دستيابي به نام و آدرس كلينيك، باز هم از خوب بودن آن پرس و جو نماييد و اگر به نتيجه نرسيديد مي توانيد از فضاي مجازي كمك بگيريد و مقالات و مطالب مربوط به بهترين كلينيك لاغري در تهران را مطالعه كنيد و با پزشكان مختلف و روش هاي جراحي آن ها آشنا شويد.
  • دستگاه ها، تكنيك ها و روش هاي جراحي همواره در حال تغيير و پيشرفت مي باشند، بهترين پزشكان همواره براي به روز كردن دانش و مهارت خويش در انواع سمينار ها و سخنراني ها شركت مي كنند و دانش خود را در سطح بين المللي به روز مي نمايند و هم چنين در راستاي پيشرفت كلينيك خود نيز اقدامات لازم را انجام مي دهند تا جزء بهترين كلينيك لاغري در تهران به شمار روند تا علاوه بر افزايش دانش خود، به فكر رفاه و سلامتي بيماران خود نيز باشند.
  • بهترين كلينيك لاغري در تهران مسلما داراي رزومه كاري و نمونه كارهاي قبلي مي باشد، توصيه مي شود قبل از انجام هر كاري نمونه كار هاي قبلي بهترين كلينيك لاغري در تهران را بررسي نماييد و حتي مي توانيد از كساني كه قبلا در اين مجموعه لاغر شده اند نيز سوالاتي بپرسيد تا اطمينان خاطر يابيد.

انواع روش هاي لاغري در بهترين كلينيك لاغري در تهران

بهترين كلينيك لاغري در تهران از روش هاي جراحي بسيار متنوعي به منظور كاهش چربي هاي موجود در بدن و لاغري موضعي استفاده مي نمايد كه از جمله اين روش هاي جراحي لاغري به شرح زير مي باشد:
  1. ابدومينوپلاستي
  2. جراحي زيبايي ليپوساكشن
  3. جراحي ليپوماتيك
  4. به منظور تنگ نمودن معده از رينگ يا حلقه استفاده مي شود.

ماندگاري روش لاغري موضعي چگونه است؟

روش لاغري موضعي يكي ديگر از روش هاي لاغري به حساب مي آيد كه در بين عموم مردم طرفداران بسياري پيدا كرده است و ماندگاري طولاني مدتي به علت از بين بردن سلول هاي چربي را دارا مي باشد و هم چنين در بهترين كلينيك لاغري در تهران به منظور نتيجه بخشي بيشتر، اين روش ها را تركيبي استفاده مي نمايند.( منظور از استفاده تركيبي دستگاه ها به اين معنا است كه از يك دستگاه با هدف سوزاندن چربي و از دستگاه ديگر با هدف افزايش متابوليسم استفاده گردد.)
نكته قابل توجه ديگر اين است كه پزشكان مجرب در بهترين كلينيك لاغري در تهران همواره آماده خدمت رساني به مراجعين محترم مي باشند و در زمان مشاوره، اقدامات قبل و پس از جراحي لاغري موضعي را با بيماران خود در ميان مي گذارند تا اثر بخشي هر چه سريع تر نمايان گردد.
در بهترين كلينيك لاغري در تهران، دستگاه هاي بسياري به منظور لاغري موضعي وجود دارد كه هر كدام به نحوي وظيفه سوزاندن چربي هاي موضعي در نواحي مختلف بدن را برعهده دارند و در صورتي كه چندين دستگاه را با اهداف لاغري به كار بگيرند، نتيجه اين جراحي بسيار بهتر و سريع تر خود را نشان مي دهد.
لازم به ذكر است كه به منظور از بين بردن چربي هاي نواحي مختلف بدن، استفاده از روش مزوتراپي لاغري همراه با دستگاه هاي لاغري غير تهاجمي بسيار كارآمدتر خواهد بود و در بهترين كلينيك لاغري در تهران از اين تكنيك بهره بسياري مي برند.
در بهترين كلينيك لاغري در تهران يكي ديگر از روش هاي لاغري موضعي، روش غير جراحي كرايوليپوليز مي باشد كه در اين روش سلول هاي چربي به صورتي سرد مي شوند كه بدن بتواند به راحتي آن ها را شكسته و دفع نمايد. در اين روش رسوبات به وجود آمده به طور ناخواسته در سلول هاي چربي به گونه اي كنترل و نظارت شده و سبب شكسته شدن غير تهاجمي آن ها مي شوند تا نتيجه مطلوب به منظور لاغري موضعي ايجاد گردد.در اين روش به دليل اين كه ليپيد موجود در سلول هاي چربي در دمايي بالاتر از آب قرار گرفته در انواع سلول هاي ديگر بلوري(منجمد) مي گردد و هيچ گونه آسيبي به قسمت عصب ها و يا ديگر بافت هاي بدن وارد نمي كند.
لازم به ذكر است كه قرارگيري در دماهاي بسيار پايين سبب مي شود تا بافت هاي چربي زير جلدي، بدون اين كه به بافت هاي اطراف بدن آسيبي وارد كنند، از بين بروند. پس از درمان، سلول هاي چربي به مرور زمان و طي چند هفته الي چند ماه به راحتي به كمك سيستم ايمني بدن دفع خواهند شد. هم چنين بايد گفت كه روش كرايوليپوليز جايگزين عمل جراحي ليپوساكشن مي باشد.

مزاياي استفاده از روش كويتيشن

  • روش كويتيشن كاملا بدون درد و ناراحتي مي باشد.
  • داراي نتايج ماندگار و طولاني مدت است.
  • بهترين كلينيك لاغري در تهران به شما اين اطمينان را مي دهد تا روش كويتيشن، روشي بسيار ايمن مي باشد و گزينه مناسبي براي از بين بردن سلول هاي چربي و رسيدن به تناسب اندام مي باشد.
  • روشي است كه هيچ گونه عارضه اي نخواهد داشت.
  • به سبب اين كه، روش كويتيشن قدرت بالايي دارد، در هر جلسه شاهد كاهش سايز كمي خواهيد بود.

وظايف مسئول فني در كلينيك لاغري

در بهترين كلينيك لاغري در ايران همواره بايد يك مسئول فني حضور داشته باشد تا تمامي امور فني كلينيك را نظارت و سرپرستي نمايد و هم چنين مسئوليت برقراري موازين قانوني نيز از وظايف ايشان مي باشد.
مسئول فني در بهترين كلينيك لاغري در تهران بايد در زمينه زيبايي تخصص داشته باشد و داراي پروانه معتبر نيز باشد. از جمله ساير وظايف مسئول فني در بهترين كلينيك لاغري در تهران به صورت زير مي باشد:
  1. برگزيدن پرسنل با مهارت و با تجربه و نظارت و كنترل بر فعاليت هاي آن ها
  2. نظارت بر فعاليت پزشكان داخل كلينيك و رعايت آيين نامه هاي پزشكي و هم چنين رسيدگي كردن به شكايات
  3. يكي ديگر از وظايف مسئول فني در بهترين كلينيك لاغري در تهران اين است كه آمار مربوط به خدمات پزشكي را به صورت كاملا جداگانه تهيه كرده و سپس به دانشگاه مربوطه گزارش دهد و ارتباط درست و مناسبي با بازرسين دانشگاه برقرار كند.
  4. مسئول فني بايد در ساعات كاري كلينيك حضور داشته باشد و در صورتي كه بنا به دلايلي نتوانست در كلينيك حاضر شود، بايد يكي را جايگزين خود نمايد تا كارهاي ايشان را انجام دهد.
  5. آگاه سازي مراجعين به صورت حساب و نظارت كامل داشتن بر رعايت تعرفه هاي تعيين شده از طرف وزارت بهداشت
  6. گزارش تعداد و اسامي كامل پزشكان در حال فعاليت در بهترين كلينيك لاغري در تهران و هم چنين گزارش ساعات كاري ايشان به دانشگاه مربوطه
  7. نظارت بر قوانين و مقررات طبق مصوبات وزارت بهداشت و درمان
  8. كنترل و نظارت كامل بر فعاليت هاي داخل كلينيك و جلوگيري از انجام فعاليت هاي غيرمجاز و غير استاندارد در كلينيك
كلام آخر
از شما عزيزان سپاس گزاريم كه ما را تا پايان اين مقاله همراهي نموديد، سايت جراحتو سعي بر اين داشته تا شما را با بهترين كلينيك لاغري در تهران آشنا كند و اميدواريم كه مطالب گفته شده براي شما سودمند واقع شده باشد، در صورت داشتن سوال و يا مشاوره با شماره هاي ذكر شده در مقاله تماس حاصل فرماييد.همچنين اگر در شهر كرج هستيد و به دنبال بهترين كلينيك لاغري در كرج هستيد به مقاله مربوطه مراجعه كنيد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.