بهترين وكيل در گرگان كيست؟

۱۰ بازديد

بهترين وكيل در گرگان كيست؟

يك وكيل برجسته مي تواند در شرايط دشواري كه ممكن است به عنوان متهم و يا شاكي درگير دادسرا و پرونده هاي قضايي باشيد، مثل يك ناجي كمك رسان شما باشد. بهترين وكيل در گرگان كسي است كه مي تواند با شناختي كه نسبت به مراجع قضايي اين منطقه دارد، پرونده هاي مربوط به انواع دعاوي را اخذ كند و با به كارگيري آموخته ها و تجربيات خود پرونده را در مسير درست قرار دهد و در نهايت باعث پيروزي موكل خود شود.
بهترين وكيل در گرگان كسي است كه فارغ التحصيل رشته حقوق و يا فقه و حقوق اسلامي از دانشگاه هاي كشور مي باشد و پس از آن در آزمون وكالت كه به صورت سالانه برگزار مي شود، شركت كند. دانش آموخته رشته حقوق پس از قبولي در آزمون وكالت مي تواند به عنوان وكيل پايه دو به صورت محدود به كار وكالت مشغول شود؛ اما لازم است كه دوره كار آموزي دو ساله خود را به پايان برساند و به اخذ درجه وكيل پايه يك دادگستري به صورت قانوني و بدون محدوديت به ارائه خدمات وكالتي مشغول شود.
اگر ساكن شهر بزرگ و زيباي تبريز هستيد، مي توانيد به مقاله بهترين وكيل در تبريز مراجعه نماييد و وكيل مورد نظر را بيابيد.

انواع وكالت

هنگامي كه فردي براي در اختيار گذاشتن برخي از امور خود به دنبال وكيل مي گردد، پس از انتخاب وكيل مورد نظر و برگزاري جلسه مشاوره لازم است طي قراردادي وكالت امور را به بهترين وكيل در گرگان بسپارد. انواع وكالت نامه در دفاتر رسمي تنظيم مي شود و مي تواند در سه دسته طبقه بندي شود كه انواع آن به شرح ذيل مي باشد:
وكالت مدني: وكالت مدني نوعي از وكالتي است كه موكل براي فروش املاك، فسخ طلاق و يا اجاره نامه به وكيل داده مي شود تا او با اختياري كه دارد به ادارات مختلف مراجعه كند و وظيفه محوله را انجام دهد.
وكالت قضايي: وكالت قضايي را تنها بهترين وكيل پايه يك دادگستري در تهران مي تواند بر عهده بگيرد. بهترين وكيل در ايران كه جزو وكلاي پايه يك دادگستري مي باشد، مي تواند در مراجع قضايي پرونده هاي حقوقي و كيفري را پيگيري كند و باعث پيروزي موكل خود در دعواي پيش آمده شود.
وكالت با واسطه: وكالت با واسطه به نام وكالت مع الواسطه شناخته مي شود؛ در اين مورد يك فرد به شخص ديگري وكالت انتخاب وكيل را مي دهد كه به آن حق وكيل مي گويند.

چه وظايفي برعهده بهترين وكيل در گرگان است؟

هر فردي در هر جايگاهي كه باشد وظايفي را بر عهده دارد كه موظف است به آن ها عمل كند. در اين ميان به دليل حساسيت كاري و سروكار داشتن با مال و آبرو و حيثيت مردم، وكيلان وظايف سنگيني بر دوش دارند و بايد با تمام قوا آن ها را به بهترين شكل ممكن انجام دهند. وظايف بهترين وكيل در گرگان به شرح زير مي باشد:
  • بهترين وكيل در گرگان بايد در تمامي جلسات دادگاه حضور داشته باشد و موكل خود را تنها نگذارد.
  • بايد سعي كند تمامي ادله و شواهد موجود را به صورت مستند دربياورد و در قالب مدارك به دادگاه ارائه دهد.
  • به موكلين و مراجعين خود مشاوره هاي حقوقي ارائه دهد و سعي كند با راهنمايي هاي تخصصي خود آن ها را از سردرگمي نجات دهد.
  • با علم و دانشي كه دارد نتايج را به درستي تحليل كند.
  • مطابق با قرارداد تنظيم شده عمل كند و از حدود خود تجاوز نكند.
شما مي توانيد براي آشنايي با وكلاي شهرهاي ديگري مثل ساري، به مقاله بهترين وكيل در ساري مراجعه كنيد.

مشاور حقوقي كيست و چه فرقي با وكيل دارد؟

مشاورين حقوقي، دانش آموختگان رشته حقوق و يا مباني فقه و حقوق اسلامي هستند كه مي توانند پس از فارغ التحصيلي در مقطع كارشناسي، كارشناسي ارشد و يا دكترا در دفاتر حقوقي به مراجعين، مشاوره هاي لازم را ارائه دهند. ارائه راهنمايي و مشاوره نيازي به داشتن پروانه وكالت ندارد.
اما وكيل تنها با داشتن مدرك تحصيلي نمي تواند فعاليت كند و بايد در آزمون وكالت شركت كند. پس از پذيرش در آزمون وكالت و گذراندن دوره كارآموزي و آزمون اختبار، به عنوان بهترين وكيل پايه يك دادگستري در ايران مي توانند بدون محدوديت در انواع دعاوي ورود كنند و وكالت پرونده را بر عهده گيرند.
در شهر اصفهان وكلاي بسيار مجربي هستند كه دعاوي خانواده از جمله مهريه و طلاق را حل مي كنند، اگر به دنبال اين وكلا هستيد مي توانيد به مقاله بهترين وكيل مهريه در اصفهان يا بهترين وكيل خانواده در اصفهان مراجعه نماييد.
كلام آخر
در اين مقاله ما در مورد ويژگي ها و وظايف وكلاي پايه يك دادگستري صحبت كرديم. همچنين براي كساني كه به دنبال يك وكيل خوب و ماهر در استان گلستان هستند، 10 تا از بهترين وكيل در گرگان را معرفي كرديم تا در مواقع لزوم بتوانند با آن ها در ارتباط باشند.
از همراهي شما تا پايان مقاله كمال تشكر را داريم. در صورت نياز به مشاوره و يا ارائه نظرات و انتقادات خود، با وكلاي معرفي شده در سايت وكيل چي در ارتباط باشيد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.