عمل ليپوماتيك جادوي لاغري

۸ بازديد
اگر مايليد بدانيد جادوي عمل ليپوماتيك با شما چه مي كند در اين مقاله با ما همراه باشيد. چاقي معضلي است كه بيشتر افراد يك جامعه را درگير خود نموده است. با اينكه داشتن رژيم غذايي سالم و قرار دادن يك ساعت ورزش در طول روز  كمي سخت به نظر مي رسد اما اصلي ترين كاري است كه براي تناسب اندام بايد انجام مي گيرد.
حال اگر بعد از يك دوره رژيم غذايي سالم نتوانستيد آخرين چربي هاي خود را از بين ببريد مي توانيد براي زيبا شدن بيشتر و داشتن اندامي مناسب از روش هايي مانند ليپوماتيك استفاده نماييد. در بين روش هاي جراحي زيبايي لاغري ، ليپوماتيك يكي از بهترين روش ها است و امروزه بيشترين طرفدار را دارد.
در ليپوماتيك بيهوشي كامل انجام نمي گيرد و همين جزء مزاياي اين روش است. پزشك با توجه به دانش خود روي قسمتي از بدن كه قصد تخليه چربي آن را داريد برش هايي بين ۲ تا ۵ ميلي متر ايجاد مي كند. كانولا از اين برش ها وارد بدن شده و در اولين قدم مايعي شامل ليدوكايين تزريق مي شود كه علاوه بر بي حسي موضعي از خونريزي نيز جلوگيري مي كند.
كانول از برش هاي ايجاد شده وارد قسمت تحت جراحي مي شود و دستگاه ليپوماتيك با ايجاد امواج اينفراسونيك و ارتعاش (Vibration) و نوسان ثابت حول محوري (Nutation) به صورت سه بعدي چربي ها را به صورت سالم از محل خود جدا كرده و از بدن خارج مي نمايد. اين جادوي ليپوماتيك است. چربي ها كاملا سالم خارج مي شوند و حال به عنوان فيلر آماده ترزيق به قسمت هاي ديگر بدن هستند. در صورت تمايل مي توانيد اين چربي ها را به لب ، باسن ، سينه و گونه هاي خود تزريق نماييد.

عمل ليپوماتيك روي چه اعضايي از بدن انجام مي گيرد

ليپوماتيك هيچ محدوديتي براي عمل مناطق مختلف بدن ندارد. به دليل باريك بودن كانولا و نوع جراحي كه انجام مي شود از روش ليپوماتيك براي خارج نمودن چربي
  • شكم
  • باسن
  • بازوها
  • كمر
  • داخل و بيرو ران ها
  • سينه
  • پهلو ها
  • غبغب و ناحيه زير چانه
استفاده مي شود. همانطور كه مشاهده مي كنيد تقريبا هر قسمتي از بدن كه چربي در آنها انباشته مي شود را مي توان تحت عمل ليپوماتيك قرار دارد. ليپوماتيك عمل غير تهاجمي است و همين امر باعث شده است كه بتوان آن را در نواحي حساسي از بدن مانند سينه چه در آقايان و چه در بانوان استفاده نمود. در اين عمل زيبايي به دليل نوع خارج نمودن آسيب كمتري به پوست وارد مي شود و همين امر باعث مي شود فرد بتواند عمل ليپوماتيك را روي گونه هاي خود نيز انجام دهد.

چه افرادي بهترين كانديد عمل ليپوماتيك هستند

ليپوماتيك با اينكه عمل غير تهاجمي است اما براي همه افراد چاق مناسب نيست. در اولين قدم براي لاغري ابتدا بايد رژيم غذا سالم و ورزش كردن را در اولويت كارهاي خود قرار دهيد و سپس نوبت به انجام عمل ليپوماتيك براي از بين بردن چربي هاي باقي مانده مي رسد.
ليپوماتيك براي افرادي مناسب است كه پوست آنها بر اثر چاقي كشيده و افتاده نشده باشد. در اين عمل فقط جهت خارج كردن چربي هاي موضعي كه در يك قسمت از بدن انباشته شده است مناسب است و در صورتي كه فرد دچار چاقي مفرط باشد ابتدا بايد با رژيم غذايي و ورزش تا آنجايي كه امكان دارد وزن خود را كاهش دهد و سپس با عمل ليپوماتيك چربي ها را خارج نموده و براي پوست افتاده خود از ديگر عمل ها استفاده نمايد.
پس مي توان گفت عمل ليپوماتيك براي افرادي كه داراي پوست صاف هستند ، مناسب است. افراد زير ۱۸ سال بهتر است تحت عمل ليپوماتيك قرار نگيرند. افرادي كه در چند ماه اخير وزن آنها ثابت باشد و اضافه وزن نداشته باشد، افرادي كه به هيچ عنوان به واسطه ورزش و رژيم غذايي لاغر نمي شوند. اين افراد بيشتر به صورت ژنتيكي چاق هستند.

ليپوماتيك صورت و گردن

يك درمان موثر براي از بين بردن چربي هاي صورت و گردن است و با استفاده از روش ايمن چربي هاي بدن و صورت و گردن را از بين مي برد، ليپوماتيك صورت با هدف بهبود بخشيدن به ظاهر و صورت و افزايش رضايت فرد از خود ابداع شده است در روش ليپوماتيك صورت  با حذف كردن چربي هاي زائد سر گردن و نواحي اطراف آن و ايجاد زيبايي در چهره و به افزايش جذابيت بيمار كمك مي كند
ليپوماتيك صورت چه كاربردي دارد؟
ليپوماتيك صورت معمولا براي زيباتر كردن خط فك استفاده مي شود  و شما در هر كجاي صورتتان كه داراي چربي اضافه است مي تواند از عمل زيبايي ليپوماتيك صورت استفاده كنيد و از آنجايي كه ليپوماتيك صورت مناسب براي تمام افراد نيست  قبل از اقدام به عمل بايد از پزشك متخصص مشاوره بگيريد.

ليپوماتيك سينه

جراحي ليپوماتيك هيچ دردي را براي فرد ندارد. كساني كه براي لاغري و كاهش سايز، عمل ليپوماتيك را انتخاب مي كنند، با چالش هاي بزرگ و زيادي روبرو نخواهند شد. اگر در شرايط استاندارد انجام شود، هيچ گونه عارضه اي به دنبال نخواهد داشت. همچنين زمان جراحي كوتاه است و بيمار خيلي سريع از اتاق عمل خارج خواهد شد.
تا به امروز كوچك سازي سينه ها توسط مامو پلاستي صورت مي گرفت، كه در اين روش برداشتن چربي و پوست اضافي و انتقال دادن آن به نقاط ديگر بدن، كه كوچك سازي، فرم دهي و اصطلاحا ليفت سينه مي گويند. مامو پلاستي، با اين كه روش خوبي است، ولي مقدار خونريزي و خطراتي كه ممكن است، براي فرد به وجود آورد و بايد در نظر گرفت كه سينه، قسمت حساسي از بدن است. امروزه روشي بهتر براي انجام اين كار به وجود آمده است كه به آن ليپوماتيك سينه مي گويند. در اين عمل، كه براي كوچك سازي سايز سينه انجام مي شود. روش استفاده از دستگاه ليپوماتيك، اين است كه، سوراخ هاي خيلي كوچك در اطراف سينه، به اندازه ۳ ميلي متر در نقاط دورتر از نوك سينه ايجاد مي شود، كانولا وارد سينه مي شود و با ارتعاشات و حركات چرخشي، بافت چربي سينه را تجزيه مي كند، چربي از بدن خارج مي شود. اين روش كاملا بي خطر است و به بافت چربي، رگ هاي خوني عصب ها و غدد لنفاوي آسيبي نمي رساند. روش كار اين دستگاه به اين صورت است كه، وقتي دستگاه به بافتي غير از چربي ها برخورد كند، دستگاه متوقف مي شود. استفاده از مايع بي حسي در اين روش، كم تر نسبت به متد هاي ديگر موثر بوده و به صورت يكسان در همه جا قرار مي گيرد.
عمل ليپوماتيك سينه براي افرادي كه سينه هاي نا متقارن دارند، مي تواند بهترين روش باشد. زيرا اين امكان را فراهم مي كند كه از يك ناحيه چربي را گرفته و به ناحيه ديگر تزريق كنيد. عمل ليپوماتيك سينه از روش هاي زيبايي است، كه اين عمل را از بقيه روش ها در اين زمينه متمايز مي سازد. پزشك متخصص با معاينه و در نظر گرفتن انتظارات فرد، اطمينان بيش تري را براي انجام عمل زيبايي، براي بيمار خواهد داشت. همچنين قد، وزن و سن افراد براي رسيدن به نتيجه مطلوب، مي تواند مؤثر باشد.
براي دريافت اطلاعات بيشتر در مورد عمل ليپوماتيك جادوي لاغري به سايت دكتر عطالله حيدري مراجعه كنيد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.