/جراحي زيبايي زنان چيست؟

۷ بازديد
عوامل مختلفي مانند افزايش سن، زايمان و … ساختار داخلي و خارجي واژن را تحت تاثير قرار مي دهد و باعث تغييرات زيادي در اندام هاي تناسلي زنان مي شود. امروزه جراحي زيبايي زنان يكي از پرطرفدارترين روش ها در بين خانم ها است كه باعث بهبود ظاهر و عملكرد واژن مي شود. جراحي زيبايي زنان به سه روش جراحي انجام مي شود كه شامل تزريق چربي، جراحي كليتوريس و لابياپلاستي است.
آزمايش هاي لازم قبل از جراحي زيبايي زنان
تست عملكرد قلب: ممكن است افراد به دليل استرس دچار مشكل شوند، بنابراين آزمايشي براي اطمينان از عملكرد صحيح قلب قبل از جراحي انجام مي شود.
پاپ اسمير: قبل از انجام جراحي زيبايي زنان، از آنجايي كه تغييراتي در داخل واژن ايجاد مي شود، افراد بايد تست پاپ اسمير را انجام دهند كه بايد حدود 3 ماه قبل از جراحي انجام شود.
آزمايش خون: يكي از مهم ترين آزمايش هايي كه قبل از جراحي بايد انجام شود، آزمايش خون است كه ميزان لخته شدن خون و تعداد پلاكت هاي خون را بررسي مي كند تا افراد در حين جراحي دچار مشكل نشوند.
سابقه تبخال،زگيل تناسلي: بهترين جراح زيبايي زنان در تهران از مراجعين مي خواهند در صورت وجود مشكل تبخال تناسلي در مشاوره قبل از عمل به آنها اطلاع دهند. وقتي پزشك مطمئن شد كه فرد تبخال تناسلي ندارد، جراحي زيبايي زنانه را انجام مي دهد.
جراحي زيبايي واژن براي چه كساني مناسب مي باشد؟
به مرور زمان خانم ها دچار تغييراتي در ناحيه واژن خود مي شوند كه اين تغييرات با شروع سن يائسگي و كاهش هورمون استروژن و پروژسترون و هم چنين به علت زايمان هاي بسيار رخ مي دهد كه تمامي اين عوامل سبب كاهش حجم لبه هاي دور واژن و شكل ظاهري نامناسب و در نهايت افسردگي و كاهش اعتماد به نفس در خانم ها مي شود و در نهايت سبب مي شود تا به سراغ اعمال جراحي زيبايي واژن كه توسط بهترين جراح زيبايي زنان در ايران و تهران انجام مي شود روي آورند.
روش هاي انجام جراحي زيبايي واژن
  1. جراحي به روش پي آر پي
  2. عمل لابياپلاستي
  3. انجام عمل زيبايي واژن با كمك نخ
  4. عمل زيبايي واژن با استفاده از ژل هايي كه به قسمت موردنظر تزريق مي شود.
  5. ليزر درماني به منظور افزايش زيبايي واژن و ناحيه تناسلي
  6. انجام جراحي زيبايي واژن به كمك چربي ها كه توسط بهترين جراحي زيبايي زنان در تهران به لابياها تزريق مي گردد.
اقدامات پيش از جراحي لابياپلاستي
يكي از قدم هاي مهم و اساسي در انجام جراحي لابياپلاستي، شناسايي و انتخاب بهترين جراح زيبايي زنان در تهران مي باشد كه از عوامل موثر و نتيجه بخش در اين جراحي به حساب مي آيد، به اين علت كه جراح متخصص بايد مهارت و تخصص لازم را براي اين جراحي داشته باشد تا نتيجه دلخواه پديد آيد.
پس از يافتن بهترين جراح زيبايي زنان در تهران، قدم بعدي اين است كه در جلسات مشاوره جراح متخصص سلامتي عمومي و جسماني شما را تحت نظر مي گيرد و سپس اقداماتي را انجام مي دهد، از جمله اين اقدامات به شرح زير مي باشد:
  1. در جلسات مشاوره بايد كليه سوابق پزشكي و هم چنين حساسيت ها و آلرژي هاي دارويي خود را با بهترين جراح زيبايي زنان در تهران در ميان بگذاريد.
  2. بهترين جراح زيبايي زنان در تهران از شما مي خواهد تا مدتي قبل از عمل لابياپلاستي از استعمال دخانيات و مصرف مشروبات الكلي خودداري نماييد به اين دليل كه مصرف اين موارد سبب اختلال در روند جراحي مي شود.
  3. در صورتي كه داراي تبخال تناسلي هستيد و يا سابقه تبخال تناسلي را داريد حتما بايد به بهترين جراح زيبايي زنان در تهران بگوييد تا اين مورد را در نظر داشته باشد.
  4. جراحي لابياپلاستي هرگز در بانوان باردار انجام نمي شود و شما حتما بايد پيش از اين جراحي از عدم باردار بودن خود اطمينان حاصل كنيد.
  5. بهترين جراح زيبايي زنان در تهران از شما مي خواهد تا پيش از جراحي لابياپلاستي از مصرف داروهاي شيميايي و گياهي چون قرص هاي آسپيرين، ايبوپروفن، ويتامين اي و از قبيل موارد اجتناب نماييد به اين علت كه اين داروها در انعقاد خون اختلال ايجاد مي كنند و ممكن است در حين عمل سبب افزايش خونريزي گردند.
  6. بهترين جراح زيبايي زنان در تهران به شما اين امكان را مي دهد كه پس از مدت زمان سه الي چهار هفته بعد از جراحي لابياپلاستي فعاليت جنسي خود را از سر بگيريد و ادامه دهيد ولي بايد به اين نكته توجه داشت كه زخم شما هم چنان تازه است و بهتر است كه زمان بيشتري از جراحي بگذرد(به طور تقريبي شش الي هشت هفته)
لازم به ذكر است كه تمامي توصيه ها و روند بهبودي در بيماران كاملا متفاوت مي باشد و اين توصيه ها عمومي بوده و بهترين جراح زيبايي در تهران بايد اقدامات فردي را براي شما بيان نمايد تا از بروز هرگونه مشكلات احتمالي خودداري به عمل آيد.
اقدامات پس از عمل لابياپلاستي
  • بهترين جراح زيبايي زنان در تهران از شما مي خواهد تا زمان بهبودي كامل از لباس هاي چسبان و بسيار تنگ اجتناب نماييد.
  • در روز اول جراحي بهتر است تا از كمپرس يخ استفاده نماييد و رعايت بهداشت در قسمت ناحيه تناسلي به شما توصيه مي شود.
  • بهترين جراح زيبايي زنان در تهران مشاوره هاي لازم را به شما مي دهد و نگراني هاي شما را رفع مي نمايد و هم چنين در سه روز اول جراحي وجود درد و تورم كاملا طبيعي مي باشد و شما مي توانيد از قرص هاي مسكني چون ايبوپروفن استفاده نماييد.
  • ورم هاي موجود در قسمت جراحي بعد از دو الي سه هفته كاملا از بين مي رود.
  • دوش گرفتن پس از 24 ساعت مانعي ندارد، تنها بايد از مالش قسمت جراحي خودداري كنيد.
  • بهترين جراح زيبايي زنان در تهران از شما مي خواهد تا از فعاليت هاي ورزشي هم چون دوچرخه سواري و اسب سواري كه موجب آسيب رساندن به ناحيه تناسلي مي شود حتي الامكان خودداري نماييد.
  • غذاهاي پرچرب و نمكدار تورم را بيشتر مي كند و همين امر سبب مي شود بهترين جراح زيبايي زنان در تهران اين غذاها را براي شما منع نمايد و مصرف غذاهاي فيبردار را به شما توصيه مي كند.
كلام آخر
از شما عزيزان سپاس گزاريم كه ما را تا پايان اين مقاله همراهي كرديد، سايت جراحتو سعي بر اين داشته تا شما را با بهترين جراح زيبايي زنان در تهران آشنا كند و اميدواريم مطالب گفته شده براي شما مفيد واقع شده باشد. در صورت داشتن سوال و يا مشاوره با شماره هاي مذكور تماس حاصل فرماييد. همچنين براي دريافت اطلاعات درباره بهترين جراح پلاستيك در تهران به لينك مربوط مراجعه كنيد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.