بهترين دكتر كاشت مو در تهران كيست؟

۶ بازديد
بهترين دكتر كاشت مو در تهران فرديست كه در زمينه مو تخصص كافي دارد و مي تواند اين روش را به خوبي و با موفقيت به پايان برساند؛ پزشك متخصص مي تواند متناسب با مشكلي كه فرد دارد، بهترين روش كاشت مو را در نظر بگيرد؛ دكتر تمام تلاش خود را مي كند كه در ناحيه بانك مو و بخش گيرنده، مشكلي ايجاد نشود و حساسيت پوستي به وجود نيايد.
بهترين دكتر كاشت مو در تهران به كسي گفته مي شود كه علاوه بر عملكرد بسيار خوب و انجام كاشت مو به بهترين روش، رفتار بسيار محترمانه اي با بيماران خود دارد و به خوبي پاسخ تك تك سوالات آن ها در رابطه با كاشت مو را مي دهد؛ در ضمن دكتر اطلاعات كافي در رابطه با نكات مراقبتي قبل و بعد از كاشت مو در اختيار بيماران قرار مي دهد تا هيچ عارضه اي براي آن ها به وجود نيايد.
اگر ساكن دهكده المپيك مي باشيد و قصد كاشت مو داريد، مي توانيد به مقاله بهترين دكتر كاشت مو در دهكده المپيك مراجعه نماييد.

انواع روش هاي كاشت مو

كاشت مو به روش هاي متعددي انجام مي شود كه انتخاب نوع آن، وابسته به تشخيص بهترين دكتر كاشت مو در تهران و طبق شرايط بيمار مي باشد. برخي از مهم ترين تكنيك ها و روش هاي كاشت مو كه بهترين دكتر كاشت مو در تهرانپارس نيز به شرح زير مي باشد:
كاشت مو به روش FUT: كاشت مو با اين روش، كمي تهاجمي است و نحوه انجام آن، به اين صورت است كه يك نوار باريك از بانك مو جدا مي شود و با استفاده از يك ميكروسكوپ قدرتمند، فوليكول هاي مو جدا شده و به قسمت هاي مختلف سر، جلوي سر و … منتقل مي شود و در نهايت براي پيوند جايگزين مي شوند. اين روش حدود هشت ساعت زمان مي برد.

كاشت مو به روش SUT: اين روش كاشت مو يكي از نوين ترين روش هاي سال هاي اخير براي مبارزه با طاسي سر است. در اين روش؛ كاشت مو به كمك دستگاه هاي پيشرفته و به روز دنيا صورت مي گيرد كه سعي در رويش مجدد موهاي سر و در نتيجه پر پشتي موها مي شود. در روش SUT دقت دستگاه ها به مقدار حداكثر خود هستند و از اين رو انتخاب و برداشت پيوندها نيز با دقت انجام مي شود.
لازم به ذكر است؛ احتمال از بين رفتن سلول هاي پيوندي و امكان آسيب رساندن به آن ها در اين روش به حداقل مي رسد. در بين جديدترين روش هاي كاشت مو در اروپا و آمريكا، اين روش توانسته است بالاترين و بهترين رتبه را براي كاشت و تراكم مو كسب كند. نكته حائز اهميت اين است كه پس از جراحي توسط بهترين دكتر كاشت مو در مرزداران، بيمار مي تواند 1 تا 2 روز بعد به غير از فعاليت هاي سنگين به فعاليت هاي روزانه خود بپردازد.
كاشت مو به روش HRT: در مواردي كه فرد شرايط برداشت مو را ندارد، بهترين دكتر كاشت مو در تهران روش HRT را به فرد توصيه مي كند، علت اين امر اين است كه در اين روش فوليكول مو از بيمار گرفته نمي شود، بلكه فوليكول مو از بيمار ديگري برداشت مي شود. همچنين در روش HRT بسيار مهم است كه موهاي برداشته شده، هم جنس و هم رنگ خود فرد باشد.
كلام آخر
از شما عزيزان سپاس گزاريم كه ما را تا پايان اين مقاله همراهي كرديد؛ سايت تاپتنا سعي نموده تا اطلاعات مفيد در رابطه با روش كاشت مو و انتخاب بهترين دكتر كاشت مو در تهران را در اختيار شما عزيزان قرار دهد تا در صورتي كه قصد انجام اين روش زيبايي را داريد و به دنبال متخصص كاشت مو هستيد، با مراجعه به اين مقاله به اهداف زيبايي خود سريع تر دست يابيد.
لازم به ذكر است؛ در صورتي كه ساكن شهر تهران در منطقه تجريش هستيد و در پي يافتن بهترين دكتر كاشت مو مي باشيد؛ پيشنهاد مي كنيم به مقاله ما با عنوان بهترين دكتر كاشت مو در تجريش مراجعه نماييد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.