ليفت سينه چيست ؟

۷ بازديد
سينه‌هاي زنان مي‌توانند شكل طبيعي خود را در اثر عوامل مختلفي از دست بدهند. برخي از اين عوامل ممكن است حاملگي، شيردهي، افزايش يا كاهش وزن، افزايش سن، وراثت و اثر جاذبه باشد. به همين دليل، يافتن روشي كه بتواند فرم طبيعي سينه ها را بازگرداند و چين و چروك هاي ايجاد شده در آنجا را از بين ببرد، بسيار مهم است. ليفت سينه يكي از جديدترين روش هاي اين كار است كه مي توان از آن براي بازگرداندن سينه هاي جوان و زيبا استفاده كرد. اين مشكل مي تواند سينه هاي شما را عالي جلوه دهد و در نتيجه اعتماد به نفس شما را افزايش دهد.
توجه داشته باشيد كه ليفت سينه تنها اهداف زيبايي ندارد. در برخي موارد، افتادگي و افتادگي سينه ها به حدي است كه به گردن و شانه زنان فشار وارد مي كند. علاوه بر اين، اين ماده ممكن است باعث تعريق يا ايجاد مشكلات پوستي زير سينه زنان شود. با ليفت سينه مي توان اين مشكلات را برطرف كرد و علاوه بر زيبايي، سلامتي را نيز به بانوان عزيز ارائه داد.
توجه كنيد كه ليفت سينه تنها اهداف زيبايي ندارد. در بعضي موارد افتادگي و شل شدگي سينه‌ها آن قدر زياد است كه به گردن و شانه‌هاي خانم‌ها فشار مي‌آورد. علاوه بر آن اين مورد ممكن است باعث عرق‌سوز شدن يا ايجاد مشكلات پوستي در زير سينه‌هاي خانم‌ها شود. با ليفت سينه مي‌توان اين مشكلات را برطرف كرد و علاوه بر زيبايي سلامت را به بانوان هديه داد.

روش هاي ليفت سينه

توجه داشته باشيد كه ليفت سينه تنها اهداف زيبايي ندارد. در برخي موارد، افتادگي و افتادگي سينه ها به حدي است كه به گردن و شانه زنان فشار وارد مي كند. علاوه بر اين، اين ماده مي تواند باعث تعريق يا مشكلات پوستي زير سينه زنان شود. با ليفت سينه مي توان اين مشكلات را برطرف كرد و باعث زيبايي سينه شد.  ليفت سينه روش هايي دارد كه در ادامه با آن آشنا مي شويد :
ليفت سينه با نخ :
در اين روش از نخ هاي PDO استفاده مي شود كه بخيه هاي قابل جذب و سازگار با بدن هستند. در طول جلسات معاينه، پزشك نواحي ورودي و خروجي نخ ها را مشخص مي كند و سپس نخ ها را با استفاده از سوزن هاي بسيار ظريف و نازك وارد بافت سينه مي كند. با استفاده از اين نخ ها سينه به سمت بالا كشيده مي شود و شكل مورد نظر در آنجا ايجاد مي شود. هنگامي كه نخ ها جذب مي شوند، اثرات ليفت سينه با نخ از بين مي رود و بايد دوباره اين روند را تكرار كنيد. از آنجايي كه اين روش يكي از روش هاي موقت ليفت سينه مي باشد، مي توان آن را براي جواناني كه قصد بارداري در آينده دارند، مناسب دانست.
اثرات اين روش يك تا دو سال باقي خواهد ماند. اما مزيت اصلي اين است كه ديگر لازم نيست نگران اثرات بيهوشي يا جراحي باشيد. همچنين پس از ليفت سينه با نخ، نتايج مشخص مي شود و مي توانيد بدون نياز به استراحت يا بستري شدن در بيمارستان، فعاليت هاي روزانه خود را در خانه از سر بگيريد. البته بايد مراقب باشيد تا مدتي از فعاليت هاي سنگين خودداري كنيد.
ليفت سينه با جراحي يا ماستوپكسي :
اين روش براي كساني استفاده مي شود كه سينه هاي آويزان دارند يا شكل آنها به وضوح تغيير كرده است. البته اين روش در موارد كمتر جدي كه تشخيص آن بر عهده پزشك متخصص است قابل استفاده است. جراحي ليفت سينه تحت بيهوشي عمومي انجام مي شود. اما بعد از آن ديگر نيازي به ماندن در بيمارستان نيست و مي توانيد با همراه خود به خانه برويد. پس از بيهوشي كامل بيمار، با توجه به نتايج جلسات مشاوره، پزشك در محل خاصي از سينه ها برشي ايجاد مي كند.
جراحي سينه بين دو تا سه ساعت طول مي كشد و بسته به شرايط بيمار از برش هاي متفاوتي استفاده مي شود. برش هاي ليفت سينه به طور كلي داراي سه شكل كلي هستند. برش هاي دايره اي در اطراف هاله ايجاد مي شود. برش هاي دايره اي و عمودي كه يكي در اطراف هاله پستان و ديگري به صورت يك خط عمودي در زير هاله سينه ايجاد مي شود. برش سوم علاوه بر برش هاي دايره اي و عمودي داراي برش هاي افقي مي باشد كه در زير سينه ها ايجاد مي شود.
پس از ايجاد اين برش ها، بافت سينه از محل برش به بالا كشيده مي شود. توجه داشته باشيد كه در اين فرآيند فقط سطح بافت كشيده مي شود و بنابراين امكان آسيب رساندن به عروق يا بافت هاي حساس سينه وجود ندارد. كشش بافت سينه بايد به گونه اي باشد كه سينه ها شكل صحيح خود را پيدا كرده، افتادگي آن برداشته شود و هاله و نوك سينه در جاي خود قرار گيرند. در طول ليفت سينه، جراح مي تواند اندازه هاله را تا حد زيادي تغيير دهد. از آنجايي كه پوست كشيده شده در جراحي پوست اضافي است، پس از فرم دهي سينه اين پوست اضافي برداشته مي شود. در نهايت، جراحي با بخيه زدن محل هاي برش به پايان مي رسد.
در جراحي ليفت سينه معمولاً برش هايي در قسمت هايي از سينه ايجاد مي شود كه ديده نمي شود. اما اگر برشي روي سطح سينه ايجاد شود بسيار ظريف و كوچك است و بعد از مدتي جاي آن كاملاً از بين مي رود. بنابراين لازم نيست نگران جاي زخم يا بخيه باشيد. زيرا جراح بهترين مكان را براي برش روي سينه شما انتخاب مي كند و سپس توصيه هايي را به شما مي دهد كه نتيجه را بهبود مي بخشد و جاي زخم را از بين مي برد.
امكان دارد بعد از جراحي ليفت سينه دچار درد و تورم شويد. اين موارد كاملا طبيعي است و بعد از مدتي برطرف مي شود. هنگامي كه تورم جراحي برداشته شد، مي توانيد اثرات آن را مشاهده كنيد. اما براي اينكه نتايج جراحي تثبيت شده و كاملاً قابل تشخيص باشد، بهتر است چند ماه صبر كنيد. نتايج جراحي ليفت سينه معمولا دائمي است و براي مدت طولاني با شما خواهد ماند. البته بالا رفتن سن روي سينه شما تاثير مي گذارد. اما مي توانيد با حفظ وزن ثابت و انتخاب يك رژيم غذايي و سبك زندگي سالم اثرات پيري را تا حد ممكن به تاخير بيندازيد.
ليفت سينه با CACI :
اين روش قبلا به عنوان روشي براي درمان آسيب هاي عضلاني استفاده مي شد. اما اكنون مي توان از آن براي ليفت سينه استفاده كرد. در اين روش تكانه هاي الكتريكي با يك وسيله دستي به سينه شما فرستاده مي شود. اين تكانه‌ها باعث ايجاد تكانه‌هاي جزئي در بافت‌هاي سينه مي‌شوند و باعث بلند شدن آن‌ها و صاف‌تر به نظر رسيدن سينه‌ها مي‌شوند. اثربخشي اين روش به فركانس موج ارسالي و نوع پوست شما بستگي دارد. همچنين براي انجام اين كار بيش از يك جلسه نياز است و پزشك با توجه به ميزان افتادگي و شرايط شما جلسات را در فواصل زماني مشخص تكرار مي كند.
ليفت سينه با طب سوزني :
افرادي كه داراي افتادگي جزئي سينه هستند مي توانند از اين روش استفاده كنند. اين روش را مي توان يكي از طولاني ترين روش هاي ليفت سينه دانست. براي ليفت سينه با داروي سوراني به ۱۵ تا ۴۵ جلسه درماني نياز داريد. در ابتداي كار اين گونه جلسات در فواصل يك يا دو روزه برگزار مي شود و پس از آن فواصل جلسات بيشتر مي شود تا نتايج ماندگاري بيشتري داشته باشد. نتايج اين روش معمولا طولاني است، اما نمي توان آن ها را دائمي دانست. اما بايد گفت كه اين روش يكي از كم عارضه ترين روش ها براي ليفت سينه است.
چه افرادي كانديداي مناسبي براي ليفت سينه هستند ؟
پزشكان معمولا ليفت سينه را براي افرادي كه سينه هايشان شل و آويزان است توصيه مي كنند. اين در افراد مسن بيشتر شايع است. اما برخي از جوانان ممكن است به دلايلي مانند وراثت يا كاهش وزن دچار اين مشكل شوند. بنابراين مي توان گفت يكي از گروه هايي كه ليفت سينه براي آن ها مفيد خواهد بود، كساني هستند كه سينه هاي شل و افتاده دارند.
علاوه بر اين، كساني كه پوست سينه آن ها به خاطر بيشتر شدن سن چروك شده و چربي خود را از دست داده است مي توانند كانديداي خوبي براي جراحي ليفت سينه باشند. با استفاده از عمل ليفت سينه مي توان تغييراتي در هاله اطراف قفسه سينه ايجاد كرد. اگر اين هاله به دليل بارداري يا دلايل ديگر بزرگ شود، مي توان با استفاده از ليفت سينه به اندازه متعادلي بازگرداند.

مزاياي ليفت سينه

مهم ترين مزيت ليفت سينه زيبا شدن فرم سينه و جوان سازي بافت آن است. اين اتفاقي است كه اعتماد به نفس شما را افزايش مي دهد و شما را جذاب تر از قبل مي كند. با استفاده از ليفت سينه مي توان عوارض ناشي از بارداري، شيردهي يا كاهش وزن شديد را جبران كرد. عوارضي كه معمولا باعث افتادگي و افتادگي سينه و تغيير شكل آن مي شود. اين روش علاوه بر زيبايي بافت و فرم سينه، مي تواند چين و چروك هاي پوست سينه را از بين ببرد. بنابراين ظاهر سينه هاي شما نيز جوان و زيبا خواهد بود
قبل از ليفت سينه چه مراقبت هايي را بايد انجام داد؟
قبل از ليفت سينه بايد مراقبت هايي را انجام دهيد تا دچار عوارض و خطرات نشويد. در ادامه با مراقبت هاي قبل از ليفت سينه آشنا مي شويد :
  • اگر از بيماري خاصي رنج مي بريد يا از داروي خاصي استفاده مي كنيد، به پزشك خود اطلاع دهيد.
  • از ۲ هفته قبل از ليفت مصرف دخانيات و الكل را متوقف كنيد.
  • در جلسات مشاوره قبل از عمل شركت كنيد. در طول اين جلسات، مي توانيد انتظارات خود را به طور كامل براي پزشك شرح دهيد و به او كمك كنيد تا ديد واقع بينانه اي از اين روش پيدا كند. علاوه بر اين، پزشك براي انتخاب بهترين روش ليفت سينه شما را به طور كامل معاينه مي كند.
  • از ۲ هفته قبل از ليفت سينه از مصرف مواد غذايي يا داورهاي رقيق‌كننده خون پرهيز كنيد.
  • هرگز در دوران بارداري يا شيردهي ليفت سينه انجام ندهيد. زيرا در اين مدت شكل سينه ها تغيير مي كند و اثرات ليفت سينه كاملا از بين مي رود.
  • حتما قبل از ليفت سينه، ماموگرافي و ساير آزمايشات تجويز شده توسط پزشك را انجام دهيد. با اين كار سلامت شما به طور كامل بررسي مي شود و پزشك روش مناسب تري را براي ليفت سينه انتخاب مي كند.
  • اگر تا به حال ليفت سينه يا جراحي خاصي انجام داديد، حتما به پزشك خود اطلاع دهيد.
براي آشنا شدن با بهترين دكتر پروتز سينه در زعفرانيه به سايت مربوطه مراجعه فرماييد.
مراقبت هاي بعد از ليفت سينه :
براي اين كه نتيجه مناسبي از ليفت سينه بگيريد بايد مراقبت هايي انجام دهيد كه در ادامه به مراقبت هاي بعد از ليفت سينه مي پردازيم :
  • از فشار دادن يا ماساژ سينه‌ها پرهيز كنيد.
  • پس از ليفت سينه براي مدتي به طور طاق‌باز بخوابيد. زيرا خوابيدن بر روي سينه‌ها به آن‌ها فشار آورده و اثرات ليفت سينه را تحت تاثير قرار مي‌دهد.
  • تا جايي كه امكان دارد تا چند روز پس از ليفت سينه از سوتين استفاده نكنيد. اگر كه مجبور به استفاده از آن هستيد، حتما از سوتين هاي طبي استفاده كنيد.
  • رژيم غذايي و سبك زندگي خود را سالم‌تر كنيد.
  • تا مدتي انجام فعاليت‌هاي سنگين ورزشي را متوقف كنيد.
  • داروهاي تجويز شده توسط پزشك را در اسرع وقت مصرف كنيد.
آيا پروتز سينه و ليفت سينه متفاوت است ؟
ليفت سينه نمي تواند اندازه سينه ها را تغيير دهد يا آن ها را گردتر و پرتر كند. در اين روش مي توان سينه ها را بلند كرد و شكل آن ها را سفت تر و جوان تر كرد. اگر قصد داريد سينه هاي خود را بزرگتر يا بزرگتر كنيد، بايد علاوه بر ليفت سينه از پروتز سينه استفاده كنيد. اگر از ليفت سينه با جراحي استفاده مي كنيد، مي توانيد از جراح خود بخواهيد كه هر دو عمل را همزمان انجام دهد.

بهترين دكتر ليفت سينه در زعفرانيه

بهترين دكتر ليفت سينه در زعفرانيه داراي ويژگي ها و ويژگي هايي است كه بر اساس همين ويژگي ها به عنوان بهترين دكتر ليفت سينه در زعفرانيه لقب گرفته است. اين خصوصيات بايد به گونه اي باشد كه بتوانيد براي ليفت سينه و ساير خدمات با سهولت و آسايش بيشتر به اين جراح مراجعه كنيد. در ادامه برخي از مهمترين ويژگي هاي بهترين دكتر ليفت سينه در زعفرانيه را بررسي مي كنيم :
  • دكتر ليفت سينه بايد جراح مجرب و ماهر در اين زمينه مي باشد.
  • دكتر ليفت سينه جراحي است كه سعي مي كند جراحي سينه را با كمترين عوارض ممكن براي بيمار انجام دهد.
  • يكي از ويژگي هاي بهترين دكتر ليفت سينه در زعفرانيه اولويت دادن به سلامتي بيمار است. به طوري كه پزشك جراحي را فقط براي جنبه هاي مالي انجام نمي دهد و سلامت بيمار را در نظر مي گيرد.
  • بهترين دكتر ليفت سينه در زعفرانيه بايد داراي مدرك و تحصيلات عالي از معتبرترين و بهترين دانشگاه ها و مراكز آموزشي باشد.
  • جراح بايد براي انجام خدمات بايد از تجهيزات و دستگاه هاي تميز و استريل استفاده كند.
  • پزشك بايد در محيطي آرام و به دور از هرگونه آلودگي كار كند.
كلام آخر
قبل از انجام ليفت سينه از افراد با تجربه كمك بگيريد و سعي كنيد بهترين كلينيك و بهترين پزشك را براي جراحي انتخاب كنيد تا نتيجه مناسبي از جراحي خود بگيريد. ممنون از اين كه تا آخر اين مقاله همراه ما بوديد. نظرات و پيشنهادات خود را در سايت دكتر حيدري با ما در ميان بگذاريد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.