بهترين وكيل ملكي در تبريز كيست؟

۱۴ بازديد
در شهر بزرگ تبريز، جمعيت بسيار زيادي زندگي مي كنند كه ممكن است برخي از اين افراد با مشكل ملك و املاك مواجه شوند و به دنبال وكيل ملكي باشند؛ بهترين وكيل ملكي در تبريز به كسي گفته مي شود كه مي تواند پرونده هاي مربوط به دعاوي ملكي را به خوبي بپذيرد و مشكلشان را برطرف كند؛ وكيل به دليل مهارت و فن بيان قوي كه دارد، به خوبي در جلسات دادگاه حاضر مي شود و تمام تلاش خود را براي كمك به موكل خود به كار مي گيرد.
بهترين وكيل در تبريز با تمام مسائل مربوط به ملك و اراضي آشناييت دارد و مي تواند با اطلاعات و دانش كافي، اقدام به رفع مشكل شان كند؛ وكيل با هر يك از موكلين خود در دعاوي مختلف، به خوبي برخورد مي كند و رفتار كاملا محترمانه اي با هر يك از آن ها دارد؛ وكيل ملكي هميشه سعي بر اين دارد كه رضايت موكلين خود را جلب نمايد.
اگر ساكن شهر زيبا و بزرگ تهران هستيد و به دنبال يك وكيل مجرب در زمينه دعاوي ملكي هستيد، مي توانيد به مقاله بهترين وكيل ملكي در تهران مراجعه كنيد.

انواع دعاوي ملكي

بهترين وكيل ملكي در تبريز و همچنين بهترين وكيل خانواده در تبريز به طور كلي دعاوي ملكي را به دسته تقسيم بندي مي كند؛ در ادامه اين دعاوي را براي شما ذكر خواهيم كرد:
دعاوي ملكي حقوقي: بيشترين پرونده هاي حقوقي كه در دادگاه وجود دارند، مربوط به امور ملكي مي باشند؛ جهت حل مشكلات اين نوع پرونده، قاضي و بهترين وكيل در ايران هر دو بسياري از پيش بيني ها را در نظر مي گيرند؛ اين نوع دعاوي خود شامل موارد مختلفي است كه شامل دعوي الزام به فك رهن و سندهاي ضمانتي، دعواي الزام به تحويل ملك، دعوي الزام تنظيم سند رسمي ‌براي املاك، دعوي الزام به اخذ صورت مجلس تفكيكي، دعواي خلع يد، دعوي الزام به دريافت پايان كار، دعوي فسخ قراردادها و … مي باشد.
دعاوي ملكي كيفري: در اين نوع از دعاوي ملكي، هدف رسيدگي به تخلفات عمدي، كلاهبرداري ملكي و ارتكاب جرم در زمينه ملكي مي باشد؛ در اين نوع دعاوي، تنها مراجع قضايي مي توانند به امور رسيدگي كنند و بهترين راي را بدهند؛ برخي از مهم ترين موارد اين دعاوي شامل دعوي جعل اسناد ملكي، دعوي ارتكاب جرم كلاهبرداري در خريد و فروش، دعوي خيانت در امانت انواع دعاوي ملكي فروش غيرقانوني اموال فردي به يك يا چندين فرد ديگر، دعوي انتقال منافع ملك غير به فرد يا افراد ديگر، دعوي تباني و فساد در خريد و فروش و معاملات دولتي و … مي باشد؛ بهترين وكيل ملكي در ايران مي تواند اين دعاي را بررسي نمايد.
دعاوي ثبتي ملكي: مي توان گفت كه دعاوي ثبتي ملكي جزئي از دعاوي ملكي حقوقي است ولي به دليل زياد بودن تعداد اين نوع دعاوي و در ضمن خاص و با اهميت بودن آن ها، اين نوع دعاي جداگانه توسط بهترين وكيل ملكي در تبريز مورد بررسي قرار مي گيرند كه شامل دعوي ابطال سند رسمي، دعوي ابطال اجرائيه‌‌ ثبتي املاك مرتبط، دعوي ابطال سند مالكيت معارض، دعوي ابطال مراحل ثبتي، دعوي ابطال نظريه هيات حل اختلاف اداره ثبت و اسناد كشور، دعوي افراز ملك، انواع دعاوي ملكي اجراي ثبت، دعوي توقيف عمليات اجرايي است.
در شهر بزرگ بندرعباس وكلاي بسيار زيادي مشغول به فعاليت اند، مي توانيد براي يافتن آن ها به مقاله بهترين وكيل در بندرعباس مراجعه نماييد.

مجازات ارتكاب جرم كلاهبرداري در خريد و فروش ملك

به طور معمول براي كلاهبرداري و فروش اموال غير، مجازاتي برابر 1 تا 7 سال حبس در نظر گرفته مي شود و البته بايد فرد يك جزاي نقدي نيز كه معادل مال برده شده است را بپردازد و در ضمن ملك اصلي را پس بدهد؛ در صورتي كه فردي مرتكب كلاهبرداري شود و جزو كارمندان دولت باشد، نه تنها اين مجازات ذكر شده را بايد بگذراند بلكه ممكن است به انفصال ابد نيز محكوم گردد؛ زماني كه فرد انتقال گيرنده در طول انجام معامله آگاهي كافي نسبت به مالك نبودن فرد انتقال دهنده نداشته باشد، قانون گذار او را نيز به عنوان معاون جرم مي داند و مجازات او تقريبا 1 الي 2 درجه كمتر از مجازات جرم ارتكابي مي باشد.
زماني كه مالك اطلاعات كافي نسبت به وقوع معامله داشته باشد، تا مدت 1 ماه فرصت دارد كه به وسيله اظهاريه جهت ابلاغ انتقال گيرنده و مطلع كردنش از مالكيت، اقدام نمايد؛ در غير اين صورت، مالك نيز معاون مجرم شناخته مي شود و مطابق جرم معاونت مجازات مي شود.

دعوي ابطال سند رسمي به چه معناست؟

دعوي ابطال سند رسمي، دعوايي است كه در طول انجام آن، فرد براي باطل كردن يك الي چند سند رسمي اقدام مي نمايد؛ در اين زمينه دعوي مختلفي ممكن است وجود داشته باشد، به طور معمول اين نوع از دعاوي، در فروش ملك به چندين نفر انجام مي گيرد يا اين كه سند مربوطه براي سند صادر نشده باشد.
سند مالكيت نيز يك اوراق رسمي در نظر گرفته مي شود كه همه موارد درج شده در آن، در دفتر املاك ثبت مي گردد؛ سندي كه به دست مالكين داده مي شود ممكن است به حكم دادگاه يا هر دليل ديگري باطل گردد و در اين صورت ارزشش را از دست مي دهد؛ براي باطل كردن سند مالكيت، بايد به برخي دلايل توجه كرد كه اين دلايل شامل عدم تطابق سند با قوانين ثبت و قانون مدني، صادر شدن سند مالكيت معارض، صدور اشتباهي سند مالكيت، ثبت املاك موقوفي و اراضي مربوط به فوت شدگان توسط افراد سود جو است.
در صورتي كه قصد ابطال اسناد رسمي در كرج را داريد و به دنبال يك وكيل مجرب و متعهد هستيد، مي توانيد به مقاله بهترين وكيل ملكي در كرج مراجعه كنيد.
كلام آخر
در شهر بزرگ تبريز ممكن است افراد به مشكلات ملكي متعددي برخورد كنند كه تنها وكيل ملكي از حل مشكلات آن ها برمي آيد؛ از اين رو در اين مقاله مطالب بسيار مفيدي در رابطه با دعاوي ملكي در اختيار شما قرار داديم و سايت وكيل چي 10 تا از بهترين وكيل ملكي در تبريز را به شما معرفي كرد.
از اين كه تا پايان اين مقاله با ما همراه بوديد از شما بسيار ممنونيم و در صورتي كه هر گونه انتقاد يا پيشنهاد در رابطه با دعاوي ملكي داريد، مي توانيد با وكلاي ملكي ذكر شده در سايت در ميان بگذاريد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.