بهترين دكتر اعصاب و روان در تهران

۹ بازديد
معرفي بهترين پزشكان اعصاب و روان در تهران: حتما شما هم تا به حال شاهد برخي از افراد بوده ايد كه به خاطر گذراندن دوره خاصي زندگي و مشكلات آن با احساسات ناخوشايند روبرو شدند يا حتي خودتان هم با گذراندن تجربيات تلخ زندگي و شكست‌ هاي متوالي ذهن پريشاني داريد و نمي دانيد چه كار بايد انجام بدهيد و چه كاري انجام دادن آن درست نيست.
در حقيقت كساني كه دچار اختلالات ذهني و روحي مي شود. نه تنها  خودشان در حال عذاب هستند بلكه ديگران را با مشكلاتي روبرو مي كند و با  باعث ناراحتي آنها نيز مي شوند.
در چنين مواقعي لازم است براي حل مشكلات و حفظ روحيه خود به يك متخصص اعصاب و روان مراجعه كنيد تا ذهن خود را از مشكلات و دغدغه هاي ايجاد شده رها كنيد و براي آينده روشن تر برنامه ريزي داشته باشيد. در چنين مواقع ، سوال به وجود مي آيد كه بهترين دكتر اعصاب و روان در ايران چه كسي است؟
يا يك دكتر خوب داراي چه ويژگي هاي خاصي مي باشد و براي انتخاب دكتر اعصاب و روان بايد به چه نكاتي توجه كنيم؟ما در اين مقاله سعي كرده ايم ، شما را در  اين همراهي كنيم تا بهترين انتخاب را داشته باشيد. هدف از ارائه اين مقاله معرفي ده تا از بهترين دكترهاي اعصاب و روان در تهران مي باشد تا شما نيز با آنها آشنا شويد. پس در صورتي كه به دنبال بهترين دكتر اعصاب و روان در تهران هستيد ، پيشنهاد مي كنيم خواندن ادامه مقاله را هرگز از دست ندهيد.

نكات اساسي براي انتخاب روانپزشك خوب

متاسفانه ما دانش و مهارت روانپزشكان را نمي دانيم و چيزي كه ما را به مطب روانپزشك جذب مي كند تبليغات است. پس به ياد داشته باشيد كه تبليغات همانطور كه از نامش پيداست يك روش جذب است و لزوما حاوي اطلاعات صحيح نيست. در اينجا چند نكته وجود دارد كه مي توان از آنها براي انتخاب يك روانپزشك خوب استفاده كرد:
  • هرگز فريب نام مستعار را نخوريد. تبليغات گاهي در عنوان و توصيه پزشكان پنهان مي شود. مثلا عنوان استاد يك تبليغ است. ما در مقاطعي كه در ايران وجود دارد استاد نداريم. فقط افرادي كه در فرانسه تحصيل كرده اند داراي مدرك استادي هستند كه فقط در كشور خودشان قابل اجرا است. همچنين به استاد دانشگاه در كشورهاي انگليسي زبان پروفسور گفته مي شود كه در كشور خودشان نيز استفاده مي شود.
  • عضويت در هيئت علمي خوب است. اما يك روانپزشك خوب لزوماً يك هيئت علمي نيست و برعكس، همه اعضاي هيئت علمي روانپزشك خوبي نيستند.
  • عضويت در انجمن روانپزشكي آمريكا هيچ مزيتي براي روانپزشك ندارد. هر روانپزشكي مي تواند با پرداخت هزينه سالانه عضو شود. همانطور كه قبلاً گفتم، اطلاعات بيمار محرمانه است. زماني كه بيماران به اتاق روانپزشك مراجعه مي كنند، بايد مطمئن باشند كه صحبت هاي آنها توسط افراد ديگر شنيده نمي شود.
  • يك روانپزشك خوب دسترسي بيمار به CV را آسان مي كند و شما مي توانيد به راحتي به آن دسترسي پيدا كنيد. اگر روانپزشك وب سايت يا صفحه خاصي دارد، به آن مراجعه كنيد.

بهترين دكتر اعصاب و روان در تهران چه كسي است ؟

در ابتدا جواب دادن به چنين سوالي سخت است. چرا كه هر فردي براي انتخاب بهترين دكتر در هر زمينه اي معيارهاي انتخاب براي خودش در نظر مي‌گيرد. اما مي توان گفت ، براي انتخاب يك دكتر خوب و رسيدن به يك نتيجه ايده آل چه كارهايي بايد انجام داد؟
همان طور كه مي‌دانيد، متخصص اعصاب و روان در زمينه پزشكي فعاليت انجام مي دهد كه با روحيه فرد و روان بيماران سر و كار دارد و به درمان مشكلات اين قضيه مي‌ پردازد. بنابراين كسي كه در اين زمينه فعاليت مي‌ كند بايد با روان فرد در ارتباط باشد و دانش و مهارت خاصي از اين تخصص به دست آورده باشد.
اگر تصميم گرفته ايد براي رفع برخي از مشكلات خود به بهترين كلينيك روانپزشكي مراجعه كنيد يا به دنبال مشاوره هستيد، بايد بگوييم كه بهترين انتخاب را داشته ايد. مسلما هر فردي براي ادامه زندگي و قرار گرفتن در مسير بهتري نياز به مشاوره تخصصي كارشناسان دارد تا ديگران با استفاده از تجربيات شما تصميمات بهتري بگيرند و براي زندگي بهتر تلاش كنند.

ويژگي هاي بهترين دكتر اعصاب و روان در تهران

متخصص اعصاب و روان در مقايسه با ساير پزشكان ، بايد طوري براي خدمت به مردم آمادگي داشته باشد كه علاوه بر كسب آموزش هاي كافي در اين زمينه ، خود نيز از لحاظ شخصيتي داراي ويژگي هاي منحصر بفرد باشد. اين ويژگي ها شامل موارد زير مي باشد:
  • مهارت ارتباطي مهارت شنيداري و گفتاري مناسب
  • توانايي حل مسئله
  • علاقه مندي زياد به انسان ها و رفع مشكلات و دغدغه‌هاي آنها
  • صبور و باحوصله بودن
  • راز نگهداري يكي از پايه هاي اصلي پزشكي مي باشد كه در تخصص اعصاب و روان، اهميت زيادي دارد. درحالي كه بهترين دكتر اعصاب و روان در تهران كسي است كه داراي اين ويژگي باشد.

چه زماني لازم است به اين متخصص اعصاب و روان مراجعه كرد؟

اين روزها اين سوال براي خيلي ها مطرح است كه آيا لازم است من به يك متخصص اعصاب و روان مراجعه كنم يا نه. در ادامه اين مقاله به بررسي يك سري شرايط مي پردازيم كه در صورت مواجه شدن با آن ها بهتر از هر چه سريعتر به يك متخصص روانپزشك مراجعه كنيد.
زماني كه با اضطراب زيادي روبرو مي شويد ، علت خوبي براي مراجعه به يك روان پزشك است. مثلا برخي از افراد براي حضور در جلسات امتحان دچار حالت اضطراب فراواني مي‌ شوند. براي رفع اين مشكل و حضور در جلسات امتحان با خيال راحت بهتر است به يك متخصص روانپزشك مراجعه مي كنند.
زماني كه افراد بعد از گذراندن دوره هاي سخت زندگي دچار اختلال حادي مانند اضطراب ، وسواس ، افسردگي مي شوند.كساني كه دچار وسواس هاي مشكل ساز هستند و به راحتي از پس آن بر نمي آيند ، بهتر است هر چه سريع‌ تر به يكي از بهترين دكتر اعصاب و روان در تهران مراجعه كنند. در صورتي كه احساس مي كنيد مدت زيادي با غم و اندوه فراواني روبرو هستيد و يا هيچ تغييري احساس خوشحالي به شما دست نمي دهد ، براي بهبود روحيه خود بهتر است به يك دكتر اعصاب و روان خوب مراجعه كنيد.
اگر افرادي در كنار شما هستند كه حاضر به قبول كردن مشكلات دروني خود نيستند و حتي علت آن از چشم ديگران مي بينند ولي هيچ گاه حاضر نيستند مشكل خود را قبول كنند ، مي‌ توانيد براي كمك كردن ، دكتر خوب اعصاب و روان به آن ها معرفي كنيد. همچنين روانپزشك مي‌ تواند اختلالات مربوط به خواب را درمان كند.
كلام آخر
و براي كلام آخر بايد بيان كنيم دكتر هاي معرفي شده در اين مقاله صرفا براي معرفي بوده و در صورت انتخاب هر يك از آنها بهتر است اطلاعات بيشتري به دست آوريد. سايت پزشكا تمام تلاش خود را بكار گرفته است، تا اطلاعات كافي درباره بهترين دكتر اعصاب و روان در تهران را در اختيارتان قرار دهد. اميدواريم مطالب اين مقاله براي شما مفيد واقع شده باشد. از اين كه تا پايان مقاله همراه ما بوديد از شما ممنونيم. در صورت هر گونه انتقاد و پيشنهاد از طريق سايت با ما در ارتباط باشيد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.