دكتر اعصاب و روان كيست؟

۱۱ بازديد
دكتر اعصاب و روان مي تواند با ارزيابي وضعيت ذهني و فيزيكي بيماران خود، بسياري از اختلالات رفتاري را در آن ها تشخيص داده و با تجويز دارو هاي مختلف و يا روش هاي درماني، به درمان هر چه زود تر اين اختلالات بپردازد. دكتر اعصاب و روان از تست هاي مختلف جهت تشخيص اختلالات و يا بيماري هاي ممكن در زمينه اعصاب و روان مراجعان استفاده مي نمايد تا بتواند بهترين راه درماني را براي آن ها پيدا كند. آن ها مي توانند جلسات درماني بسياري را تا زمان بهبود كامل بيماران خود برگزار كرده و روند درماني آن ها را زير نظر داشته باشند.
پزشك اعصاب و روان در راه بهبودي بيماران خود، با متخصصان بسياري مانند روانشناسان نيز همكاري خواهد كرد تا بهترين نتيجه را براي بيماران خود به ارمغان آورد. اين افراد از ثبات روحي بالايي برخوردار مي باشند كه موجب مي شود احساسات را از خود دور نموده و با منطق كامل با بيماران خود صحبت كرده و به درمان آن ها بپردازند. يكي از مهم ترين ابزار تشخيص اختلالات رواني در بيماران توسط بهترين دكتر اعصاب و روان در تهران، مصاحبه با اطرافيان بيمار مي باشد كه توسط آن تمامي علائم و سابقه خانوادگي افراد را بررسي خواهند كرد تا تشخيص و درمان اختلالات را تسهيل بخشند.
پزشك اعصاب و روان مي تواند اطرافيان و محيط زندگي بيماران خود را تحت درمان قرار دهد و محيط ناسالم را از بيمار خود دور سازد. از مهم ترين روش‌ هاي درماني بهترين دكتر اعصاب و روان در ايران نيز مي توان به دارو درماني، روان درماني، بستري در بيمارستان و الكتروشوك اشاره نمود كه توسط آن به درمان بيماري‌ هاي مختلف اعصاب و روان افراد مي پردازند. اگر شما نيز از اختلالات عصبي و يا دردهاي جسمي عصبي رنج مي بريد مي توانيد به بهترين دكتر اعصاب و روان در تهران در بهترين كلينيك روانپزشكي در تهران مراجعه نموده و از خدمات با كيفيت آن ها بهره مند شويد.
همچنين اگر متخصص مربوطه مشكل شما را در مغز و اعصاب تشخيص دهد، شما را به بهترين دكتر مغز و اعصاب در ايران ارجاع مي دهد تا ريشه اصلي مشكل و اختلالات را در يابد.

ويژگي بهترين دكتر اعصاب و روان در تهران

پايتخت ايران، يكي از بزرگ ترين شهر هاي كشور مي باشد كه در سراسر آن، دكتر هاي اعصاب و روان بسياري وجود دارند كه مي توانند اختلالات و بيماري ها مربوط به اعصاب و روان افراد را درمان نمايند. اما برخي از آن ها از دانش كافي در زمينه درمان بيماري هايي كه منشا عصبي دارند را دارا نمي باشند و صدمات و آسيب هاي جدي را به سلامت روان افراد وارد خواهند كرد.
بهترين دكتر اعصاب و روان در تهران مي بايست داراي ويژگي هايي باشد كه او را از تمامي پزشكان متخصص در اين زمينه متمايز ساخته و افراد را مجاب سازد كه براي بهبود سلامت روان و درمان بيماري هاي اعصاب و روان خود به او مراجعه نمايند. از مهم ترين ويژگي هاي پزشك اعصاب و روان مي توان به موارد زير اشاره كرد:
  • بهترين دكتر اعصاب و روان در تهران مي بايست با ارزيابي دقيق مراجعان، منشا اصلي بيماري عصبي آن ها را تشخيص دهد و به درمان هر چه زودتر آن بپردازد تا از آسيب هاي جدي تر در آينده افراد جلوگيري نمايد.
  • پزشك منتخب شما در زمينه درمان بيماري هاي اعصاب و روان مي بايست با علم بالاي خود در اين زمينه، برترين و جديد ترين روش هاي درمان اختلالات شخصيتي افراد را، جهت درمان آن ها استفاده نمايد.
  • بهترين دكتر اعصاب و روان در تهران مي بايست داراي تحصيلات عالي بوده و مدارك تحصيلي خود در حوزه پزشكي اعصاب و روان را از معتبر ترين مراكز و دانشگاه هاي روانپزشكي كشور كسب نموده باشد.
  • پزشك منتخب شما مي‌ بايست داراي تجربه و تخصص بالايي در زمينه تشخيص و درمان زود هنگام اختلالات گوناگون رواني و شخصيتي باشد.
  • بهترين روانپزشك و يا دكتر اعصاب و روان مي بايست در برترين و امن ترين مركز هاي روانپزشكي و مطب هاي شهر تهران در حال فعاليت باشد و قيمت هاي مناسبي را براي ارائه خدمات خود در نظر بگيرد.
  • بهترين دكتر اعصاب و روان در تهران مي بايست از روش هاي درماني و داروي هاي درماني مناسبي در زمينه درمان هر چه زودتر اختلال و بيماري هاي داراي منشا عصبي استفاده نمايد.

انواع بيماري هاي اعصاب و روان

كم تواني ذهني: ناتواني ذهني اختلالي مي باشد كه معمولاً پيش از شروع 18 سالگي افراد به وجود خواهد آمد و فرد را در زمينه عملكرد عقلاني دچار مشكل خواهد كرد. به طور معمول آي كيو افرادي كه داراي كم تواني ذهني مي باشند زير 70 است و آن ها نياز به مراقبت و يادگيري مهارت هاي زندگي توسط بهترين دكتر اعصاب و روان در تهران را دارا مي باشند.
اختلالات ارتباطي: اختلال ارتباطي مي تواند روي توانايي درك و يادگيري افراد تاثير گذاشته و آن ها را دچار اختلالاتي مانند لكنت زبان نمايد. اين بيماري بيشتر در كودكان تشخيص داده مي شود و مي بايست هر چه زودتر به پزشك معالج اطلاع داده شود.
اسكيزوفرني و اختلالات روان پريشي: اين بيماري معمولاً در نوجواني و يا اوايل بزرگسالي ظاهر مي شود و تفكر و احساسات افراد را دچار اختلال مي نمايد. بسياري از افرادي كه به بيماري اسكيزوفرني مبتلا مي شوند به خودكشي كشيده خواهند شد و داراي علائمي مانند كناره گيري از اجتماع و مشكل در بروز احساسات مي باشند.
اختلالات افسردگي: اختلالات افسردگي از مهم ترين اختلالات عصبي مي باشد كه شخص را دچار احساس پوچي و نارضايتي از زندگي خواهد كرد و فرد نمي تواند مانند گذشته از فعاليت هاي روزمره خود لذت ببرد. اختلال افسردگي مي تواند اختلالات گوناگوني مانند بي نظمي خلقي و اختلالات خواب را نيز به دنبال داشته باشد.
اختلالات اضطرابي: اختلال اضطراب نيز افراد را در موقعيت هاي گوناگون دچار استرس و ترس بي دليل خواهد كرد كه بر روي اعصاب و روان او نقش مخربي را ايفا خواهد كرد. اين اختلال داراي علائمي مانند معده درد و تعريق و لرزيدن مي باشد كه مي بايست هر چه سريع تر به بهترين دكتر اعصاب و روان در تهران اطلاع داده شود.
اختلال وسواس: يكي ديگر از اختلالات نادر عصبي، وسواس فكري و عملي مي باشد كه افراد را مجبور خواهد كرد تا فعاليت هايي را به طور مكرر انجام دهند و در مواجهه با آن ها دچار وسواس فكري شوند. آن ها اعمالي را به طور تكراري انجام خواهند داد كه وقت بسياري را از آن ها خواهد گرفت و كنترلي روي آن دارا نمي باشند.
براي درمان بسياري از مشكلات مي توان به بهترين مركز لورتا نوروفيدبك در تهران مراجعه كرد و از خدمات آن بهره برد.

زمان مراجعه به بهترين دكتر اعصاب و روان در تهران

بيماري هاي مربوط به اعصاب و روان از مخرب ترين بيماري ها مي باشند كه مي توانند سلامت كامل جسم و روان افراد را تحت تأثير قرار داده و زندگي را به كام آن ها تلخ سازند. تمامي شما عزيزان مي بايست پس از مشاهده كوچك ترين علائم در زمينه ابتلا به بيماري هاي اعصاب و روان، به بهترين دكتر اعصاب و روان در تهران مراجعه نماييد و به درمان هر چه زودتر آن ها بپردازيد. از مهم ترين علائم شايع در زمينه ابتلا به بيماري هاي اعصاب و روان و اختلالات شخصيتي نيز مي توان به موارد زير اشاره نمود:
  • درد هاي طولاني و بدون عامل مشخص كه داراي منشاء عصبي مي باشند
  • پايين آمدن قدرت تحمل اشخاص و تغيير در خورد و خوراك او
  • پاين آمدن سطح آستانه‌ي حركت و كم خوابي و كم انرژي بودن افراد
  • اختلالات افسردگي و اضطراب بي دليل در موقعيت هاي گوناگون
  • ابتلا به اختلالات كم توجهي و بيش فعالي
  • مبتلا شدن به وسواس اجباري و يا اعتياد به مواد مخدر و الكل
  • مشاهده مشكلات رفتاري در كودكان و ابتلاي آن ها به اوتيسم و يا اختلالات يادگيري
  • به وجود آمدن تيك هاي عصبي در قسمت هاي مختلف بدن
كلام آخر
دكتر اعصاب و روان شخصي مي باشد كه با ارزيابي صحيح رفتار هاي افراد مي تواند منشاء اصلي بيماري هاي جسمي و عصبي آن ها را يافته و با به كارگيري روش هايي مانند روان درماني و الكتروشوك، به درمان هر چه سريع تر آن بپردازد.
در اين مقاله سعي داشتيم كه ده مورد از بهترين دكتر اعصاب و روان در تهران را به شما عزيزان معرفي كنيم. سپاسگزاريم كه تا انتها همراه ما بوديد. اميدوار هستيم كه اين مطالب برايتان مفيد واقع شده باشد. لطفا نظرات و انتقادات تان را از طريق سايت تاپتنا با ما در ميان بگذاريد. لازم به ذكر است؛ در صورتي كه قصد انجام خدمات زيبايي را داريد مي توانيد از بخش جراحي و زيبايي مجله تاپتنا ديدن فرماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.