بهترين مركز ميكروبليدينگ را چگونه انتخاب كنيم؟

۵ بازديد
معمولاً خدمات ميكروبليدينگ در سالن هاي زيبايي انجام مي شود اما بايد براي انجام ميكروبليدينگ كاملا حرفه اي بايد به سراغ يك سالن زيبايي معتبر برويد. امروزه سالن هاي زيادي در زمينه خدمات زيبايي فعاليت مي‌ كنند كه كار را براي انتخاب شما بسيار سخت و دشوار كرده است. سالن هاي زيبايي در مقايسه با آرايشگاه ها تفاوت‌هاي زيادي دارد و خدمات گسترده تري ارائه مي دهند. در واقع خدمات سالن هاي زيبايي زير نظر افراد متخصص و ماهر انجام مي شود.
شايد تصور كنيد مراجعه به سالن زيبايي هزينه بيشتري نسبت به آرايشگاه ها دارد. اما آرايشگاه ها خدمات به روز و حرفه اي به شما ارائه نمي دهند. پس اگر  مي خواهيد ميكروبليدينگ ابرو خود را به صورت كاملاً تخصصي انجام دهيد تا بعد دچار پشيماني از نتيجه كار نشويد، بهتر است به يكي از بهترين مركز هاي زيبايي مراجعه كنيد.

ويژگي يك سالن زيبايي خوب براي انجام ميكروبليدينگ چيست؟

هنگامي كه به بهترين سالن زيبايي در تهران مراجعه مي‌كنيد بايد به پرسنل آن درباره نحوه ارائه خدمات، كيفيت محصولات، امكانات سالن و هزينه مربوط به آن به شما اطلاعات مفيدي برساند.
۱.يكي از ويژگي‌هاي مهم سالن زيبايي موقعيت مكاني آن است.
اگر به دنبال كيفيت ميكروبليدينگ هستيد و دوست داريد نتيجه كار به دلخواه شما انجام شود. بهتر است نسبت به قضيه مسافت حساسيت خاصي نشان ندهيد  و اگر سالن بسيار خوبي براي انجام ميكروبليدينگ پيدا كرديد كه از محل زندگي شما فاصله زيادي دارد، بهتر است به همان جا مراجعه كنيد‌.
۲.رفتار مناسب و ارائه مشاوره هاي تخصصي
پرسنل و متخصصين سالن زيبايي در انجام ميكروبليدينگ تاثير مستقيم مي‌گذارد. پس زماني كه به سالن زيبايي مراجعه مي كنيد، حتماً به نحوه برخورد پرسنل  با مراجعه كنندگان دقت كافي داشته باشيد. در حقيقت زماني مي‌توانيد شما خواسته خود را با پرسنل مربوطه براي انجام ميكروبليدينگ در ميان بگذاريد كه رابطه خوبي با آن برقرار كنيد .
يكي ديگر از ويژگي‌هاي مهم پرسنل مركز زيبايي  خوش قولي و رعايت حقوق مشتري است.

ميكروبليدينگ چگونه بر روي پوست انجام مي شود؟

همانطور كه در ابتداي مقاله گفتيم رنگدانه هاي مخصوص توسط چند سوزن داخل پوست قرار مي گيرد و متخصصي كه اين كار را براي شما انجام مي دهد بايد به صورت تخصصي سوزن و نوع آن را با توجه به پوست شما انتخاب كند.  رنگدانه ها بايد به درستي در عمق مناسب پوست وارد شوند تا رنگ ابروها كاملا طبيعي جلوه دهد. همانطور كه در عكس ها مشاهده مي كنيد، ميكروبليدينگ به گونه‌اي است كه طرح ابرو مانند رويش طبيعي موها بر روي پوست ايجاد مي شود. بنابراين نتيجه كار بايد كاملا شبيه به رويش ابرو باشد. انجام ميكروبليدينگ حدود دو ساعت طول مي‌كشد كه باز هم بستگي به مدل ابرو انتخابي و ميزان قطر آن دارد.

در چه مواقعي نبايد ميكروبليدينگ انجام شود؟

اگر شرايط گفته شده در زير را داريد بهتر است ميكروبليدينگ را براي زمان ديگر به تعويق بيندازيد يا به طور كلي از انجام آن پشيمان شويد.
  • خانم هايي كه در دوران بارداري يا شيردهي هستند بهتر است ميكروبليدينگ به تعويق بياندازند.
  • افرادي كه داراي بيماري جدي مانند سرطان، اختلالات خود ايمني، صرع هستند، بايد ميكروبليدينگ را با مشورت پزشكان خود انجام دهند.
  • افرادي كه به تازگي داروهاي رقيق كننده خون مصرف كردند.
  • هر نوع اختلالات خوني كخ ممكن است براي انجام ميكروبليدينگ مشكل خاصي ايجاد كند.
  • در صورت داشتن اختلالات گردش خون نيز حتما بايد با پزشك خود مشورت كنيد.
  • در صورت مصرف دارو پس از انجام ميكروبليدينگ با پزشك خود صحبت كنيد.
  • اگر به تازگي بوتاكس انجام داده ايد بهتر است با مشورت پزشك ميكروبليدينگ را انجام دهيد.
  • در صورتي كه علائم سوزش و بيماري هاي پوستي در ناحيه ابرو داريد بهتر است بعد از خوب شدن بيماري پوستي و انجام ميكروبليدينگ مراجعه كنيد.
  • اگر دچار آفتاب سوختگي شديد شديد
  • اگر در ناحيه ابرو شكستگي داريد .
  • بعد از اپيلاسيون بايد به مدت سه روز براي انجام ميكروبليدينگ صبر كنيد.
  • بعد از لايه برداري شيميايي بهتر است حدود دو هفته براي انجام ميكروبليدينگ صبر كنيد.

نكات مهم قبل از انجام ميكروبليدينگ

  • روزي كه قرار است براي انجام ميكروبليدينگ مراجعه كنيد از نوشيدن الكل نوشيدني هاي انرژي زا و قهوه بپرهيزيد.
  • سه روز قبل از انجام اين روش سعي كنيد در زير نور شديد آفتاب قرار نگيريد.
  • ۲ الي ۳ روز بعد از قبل از انجام ميكروبليدينگ از انجام وكس صورت خودداري كنيد.
  • حدود دو هفته قبل از انجام ميكروبليدينگ نبايد لايه برداري شيميايي پوست يا ليزر موهاي زائد بر روي صورت تان داشته باشيد.
  • قبل از انجام ميكروبليدينگ بهتر است دوش بگيريد و صورت خود را تميز نگه داريد. چرا كه ممكن است چند روز اجازه حمام رفتن نداشته باشيد.
  • حدود يك هفته قبل از انجام ميكروبليدينگ هيچگاه روغن ماهي يا قرص امگا ۳ مصرف نكنيد.
  • از مصرف آسپرين، ويتامين e، ايبوپروفن، نياسين به مدت ۲۴ ساعت قبل از انجام ميكروبليدينگ خودداري كنيد.
قبل از مراجعه براي انجام ميكروبليدينگ مدل ابروي خود را انتخاب كنيد.
بهتر است قبل از انجام هر كاري، وقت كافي براي صحبت با متخصص براي انجام اين روش زيبايي در نظر بگيريد و خواسته هاي خود را با او در ميان بگذاريد. مدل ابرو و رنگي دلخواه خود براب انجام ميكروبليدينگ انتخاب كنيد. سعي كنيد رنگي انتخاب كنيد كه با رنگ موي شما متناسب باشد.
سپس متخصص ميكروبليدينگ مدل ابرو شما بر روي پوستتان مي كشد. در اين موقع بايد با دقت به مدل كشيده شده نگاه كنيد تا قبل از شروع كار  همه جوانب را در نظر بگيريد. كمان ابرو، هلال ابرو، پهناي ابرو و گوشه ها با دقت بررسي كنيد و مدل هر دو ابرو را با يكديگر بسنجيد. بنابراين هر جايي از مدل ابرو با نواقص خاصي روبرو بود، حتماً به متخصص مربوطه اطلاع دهيد.

بعد از انجام ميكروبليدينگ چه كارهايي بايد رعايت شود؟

  • به مدت يك هفته از خوردن غذاهاي تند خودداري كنيد.
  • به مدت دو هفته نبايد بر روي صورت خود بخوابيد.
  • سعي كنيد در طول دو هفته بعد از ميكروبليدينگ از محصولات آرايشي بهداشتي، شوينده صورت و كرم در محل ميكروبليدينگ استفاده نكنيد.
  • از قرار گرفتن در وسايل نقليه روباز مانند دوچرخه، خودروهاي سرباز و موتورسيكلت جداً خودداري كنيد.
  • روش هاي لايه برداري مانند ليزر و لايه برداري هاي شيميايي و هر نوع كرم حاوي رتينا يا اسيد گليكول بر روي صورت و گردن خودداري كنيد.
به مدت يك هفته از محل زخم ابروها خوب مراقبت كنيد.
به گفته بهترين متخصص پوست و مو حدود يك هفته الي ۱۰ روز قسمت ابروها با زخم همراه مي شود كه ممكن است در اين نواحي دچار خارش شويد. اما در مورد اين موضوع هيچ نگران نباشيد. چرا كه با رعايت نكات گفته شده و مراقبت هاي لازم عوارض جانبي به سرعت بهبود مي يابد. محل زخم با توجه به نوع پوست حدود دو هفته رفته رفته كاهش پيدا مي‌كند كه در صورت نياز براي ترميم بايد حدود يك ماه الي يك ماه و نيم صبر كنيد تا محل زخم كاملاً بهبود يابد.
كلام آخر
و در كلام آخر بايد بيان كنيم كه مركز هاي نام برده شده در اين مقاله صرفاً براي معرفي بوده است و در صورت انتخاب هر كدام از آنها لازم است اطلاعات بيشتري به دست آوريد. ممنون كه ما را تا آخر مقاله بهترين مركز ميكروبليدينگ همراهي كرديد. در صورت داشتن هرگونه انتقاد يا پيشنهاد مي توانيد از طريق سايت پزشكا با ما در ميان بگذاريد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.