ويژگي هاي بهترين مركز ميكروبليدينگ در ايران

۱۰ بازديد

بهترين مركز ميكروبليدينگ در ايران مركزي است كه از بهترين و با تجربه ترين متخصصين در زمينه ميكروبليدينگ تشكيل شده است. ميكروبليدينگ بسيار ظريف است و به دقت بسيار بالايي احتياج دارد به همين دليل تكنسين بايد حرفه اي باشد تا بتواند شكل طبيعي ابرو را حفظ كند. استفاده از ابزار هاي پيشرفته و وسايل استريل شده يا يك بار مصرف يكي ديگر از ويژگي هاي بهترين مركز ميكروبليدينگ در ايران است كه به زيبايي شما كمك مي كند.

يكي ديگر از ويژگي ها بهداشت محيط و شكل ظاهري مركز است. اين امر تأثير غير مستقيمي بر روي مراجعه كننده مي گذارد. ميكروبليدينگ اين روزها بسيار ترند است. دستگاهي كه استفاده مي شود كاملا دستي است و متشكل از تيغ هايي بسيار ظريف است كه با كمترين آسيب به پوست انجام مي شود و ظاهر طبيعي را حفظ مي كند.

مزاياي بهترين مركز ميكروبليدينگ در ايران

يكي از مزاياي ميكروبليدينگ در بهترين مركز ميكروبليدينگ در ايران، صرفه جويي در وقت و هزينه است. در صورتي كه شما ابرويي كم پشت داشته باشيد، هر روز بايد زماني را به آراستگي ابروهاي خود اختصاص دهيد. همچنين خريد لوازم آرايشي پرداخت هزينه اي را به دنبال دارد. هر چند وقت يك بار براي اصلاح ابرو بايد به آرايشگاه مراجعه كنيد كه اين مورد هم وقت و هزينه شما را صرف مي كند.

يكي ديگر از مزاياي اين تكنيك نيمه دائمي بودن آن است، نه طولاني مدت است و نه زود از بين مي رود كه ارزش هزينه كردن نداشته باشد. با انجام ميكروبليدينگ در بهترين مركز ميكروبليدينگ در ايران تا مدتي از اصلاح ابرو در امان هستيد. افرادي كه نمي توانند آرايش كنند با اين روش مي توانند ظاهري آراسته داشته باشند.

روش هاي قديمي مانند تاتو براي تغيير و اصلاح فرم ابرو ظاهري بسيار غير طبيعي داشته اند. در اين تكنيك با استفاده از متخصصين دقيق و با تجربه، خطوط بسيار ريز و شبيه به تار ابرو روي پوست طراحي مي شود. به همين دليل ظاهري بسيار طبيعي دارد.

براي داشتن پوستي لطيف و عاري از هر گونه مشكل، مي توانيد به مقاله بهترين دكتر ميكرونيدلينگ در تهران مراجعه نماييد.

معايب بهترين مركز ميكروبليدينگ در ايران

هر تكنيكي به غير از مزايا، معايبي دارد. در اين روش معايب خيلي كمتر از مزايا است. يكي از معايب محدوديت در اجرا است. اين روش براي همه افراد مناسب نيست. افرادي ممكن است براي ميكروبليدينگ مناسب نباشند و بعد از انجام كار نتيجه اي نگيرند. افرادي كه پوست چرب و مختلط دارند ممكن است نتيجه نگيرند. يكي ديگر از اين معايب پاك كردن سخت آن است. اگر از انجام ميكروبليدينگ پشيمان شويد بايد هزينه زيادي پرداخت كنيد. ما به شما 10 تا از بهترين مركز ميكروبليدينگ در ايران را معرفي مي كنيم تا با خيال راحت بهترين متخصص را انتخاب كنيد.

دوره ترميم طولاني مدت يكي ديگر از معايب اين تكنيك است. زخم و التهابي كه طي فرآيند ميكروبليدينگ ايجاد مي شود حداقل يك هفته يا بيشتر زمان مي برد تا ترميم شود و دوره اي نسبتا طولاني است. حساسيت ها و واكنش هاي آلرژيك برخي از افراد به جوهر مخصوص يا مواد بي حس كننده يكي ديگر از معايب اين روش است. اگر از ابزار هاي بي كيفيت و استريل نشده استفاده شود، باعث عفونت مي شود. به همين دليل بايد در انتخاب كلينيك دقت كنيد.

روش فرآيند ميكروبليدينگ

اين فرآيند فقط 2 ساعت طول مي كشد. ابتدا با مشاوره دقيق و اصولي شروع مي شود. بعد از آن از بي حسي موضعي استفاده مي شود تا درد كاهش پيدا كند. سپس متخصص با مداد و ابزار كار خود مانند خط كش هاي مخصوص يا رشته نخ مخصوص كه آغشته به رنگ مي باشد، شكل نهايي ابرو را روي چهره شما ترسيم مي كند. پس از تأييد شما، هر ابرو خراش داده و رنگدانه ها اضافه مي شود. در آخر رنگ هاي اضافي پاك شده و كار به اتمام مي رسد.

دوام ميكروبليدينگ در بهترين مركز ميكروبليدينگ ايران

دوام ميكروبليدينگ به نوع پوست شما و مقدار رنگدانه اي كه در پوست ذخيره مي شود از 1 تا 3 سال متغير است. دنبال كردن دستورالعمل ها و مراقبت هاي بعد از انجام كار به دوام ابروي شما كمك مي كند.

درد در هنگام اجراي تكنيك ميكروبليدينگ

استفاده از پماد بي حسي موضعي براي كاهش درد حين انجام كار بسيار مفيد است. اگر چه ميكروبليدينگ يك روش نسبتا بدون درد است اما بعضي افراد آن را آزاردهنده توصيف مي كنند كه با بي حسي قابل جبران است.

افرادي كه نبايد ميكروبليدينگ انجام بدهند

  • افرادي كه  دچار بيماري هايي مانند HIV يا هپاتيت هستند به دليل انتقال بيماري از طريق خون نبايد ميكروبليدينگ انجام بدهند. به دليل خراش پوست و خون ريزي ممكن است بيماري انتقال پيدا كند.
  • اين تكنيك از طريق خراش دادن پوست و افزودن جوهر مخصوص در لايه زيرين پوست انجام مي شود به همين دليل افرادي كه بعد از زخم در بدن دچار گوشت اضافه مي شوند، نبايد ميكروبليدينگ انجام دهند.
  • به دليل ايجاد لك و جاي زخم ماندگار افرادي كه دچار هيپوپيگمنتيشن بعد از التهاب يا كمرنگ شدن پوست مي شوند در رابطه با اين تكنيك منع دارند.
  • افراد داراي پوست نازك و حساس
  • اگر به تازگي ژودرم يا انواع فيلر را در نزديكي ابرو تزريق كرده باشيد، متخصص ميكروبليدينگ براي انجام كار از شما مجوز پزشكان متخصص و مربوطه را مي خواهد. بهتر است صبر كنيد و بوتاكس خود را 4 هفته بعد از انجام اين تكنيك در بهترين سالن زيبايي در تهران، انجام دهيد.
  • افرادي كه درحال انجام شيمي درماني هستند از اين كار منع مي شوند. بعد از انجام كامل روند درمان و شكست سرطان مي توانيد به راحتي ميكروبليدينگ را انجام دهيد.
  • افراد داراي بيماري هاي پوستي مانند راش، زونا، اگزما و… نبايد ميكرو كنند. اين فرايند از طريق خراشيدن پوست انجام مي شود و در صورت داشتن بيماري پوستي بسيار دردناك مي شود. روند بهبود دير تر انجام مي شود و ممكن است باعث تشديد بيماري فعلي شما شود.
  • افراد داراي پوست بسيار چرب به دليل ترشح بيش از حد چربي، خطوط باريك ايجاد شده دير ترميم مي شود و پيگمنت دوام كم تري دارد و ميكروبليدينگ زمان كمتري روي پوست مي ماند. در پوست چرب احتمال پخش شدن رنگ دانه ها در زير پوست وجود دارد. ترميم ابرو در افراد داراي پوست چرب فاصله هاي كوتاه تري دارد. به دليل هزينه هاي زيادي كه افراد پوست چرب بايد پرداخت كنند اين تكنيك به آن ها پيشنهاد نمي شود.
  • افرادي كه تاتو يا آرايش دائم قديمي دارند، بدون ريمو كامل ميكروبليدينگ را انجام ندهند.
  • افراد داراي حساسيت ممكن است به جوهر مخصوص، بي حس كننده يا الكل موجود در جوهر واكنش نشان دهند. پس اين تكنيك به اين افراد پيشنهاد نمي شود.
  • خانم هاي باردار و خانم هايي كه در دوران شيردهي هستند بهتر است تا زمان تثبيت هورمون ها صبر كنند.
  • افراد مبتلا به ديابت به دليل كند شدن روند ترميم ابرو ها و آسيب پذيري سيستم ايمني نبايد ميكروبليدينگ انجام دهند.

آيا ميكروبليدينگ به سادگي رفع مي شود؟

هيچ راه ساده و كم هزينه اي براي رفع ميكروبليدينگ وجود ندارد. تنها ليزر بهترين گزينه براي از بين رفتن رنگدانه هاي موجود در پوست است كه هزينه بالايي دارد. به دليل روند طولاني و پيچيده بهتر است از اول كار بهترين مركز ميكروبليدينگ در ايران را انتخاب كنيد تا با آرامش خاطر زيبايي را به دست بياوريد.

رشد ابرو بعد از انجام ميكروبليدينگ

به دليل عمق كم برش هاي ايجاد شده و صدمه نديدن فوليكول هاي مو و همچنين انجام اصولي، اين تكنيك روي رشد مو تأثيري ندارد. كنده شدن تار هاي مو در طول جلسه، جايگزين دوباره دارد.

كلام آخر

همانطور كه صحبت كرديم براي ترميم ابروهاي كم پشت بهتر است اول جنس پوست و امكان بروز حساسيت پوستي خود را در نظر داشته باشيد. در انتخاب فرم نهايي ابروها بسيار دقت داشته باشيد زيرا در روش هاي دائمي و نيمه دائمي به سختي امكان بازگشت ابرو به مدل اوليه را داريد. كيفيت كلينيك و جراحي و زيبايي را به خاطر داشته باشيد. يكي ديگر از روش هاي پر طرفدار زيبايي چهره، كاشت مژه و ابرو است كه با مراجعه به مقاله بهترين مركز كاشت مژه در ايران مي توانيد پزشك خود را انتخاب كنيد و از خدمات ايشان بهره مند شويد.

از شما عزيزان سپاسگزاريم كه ما را تا پايان اين مقاله همراهي كرديد. سايت تاپتنا همواره سعي بر اين دارد كه شما را با بهترين مركز ميكروبليدينگ در ايران آشنا كند. در صورت هر گونه پيشنهاد يا انتقاد مي توانيد آن را از طريق سايت با ما در ميان بگذاريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.