بهترين كلينيك كاشت مو چه ويژگي هايي دارد؟

۶ بازديد
امروزه طاسي و ريزش مو يكي از بزرگترين و رايج ترين مشكلاتي است كه صدها ميليون نفر در سراسر جهان با آن مواجه هستند. اين يك مشكل جهاني است كه افراد به مرور زمان موهاي خود را از دست مي دهند و متأسفانه بسياري از راه هاي پيشگيري از اين مشكل در بيشتر موارد كمك چنداني نمي كند و در نهايت فرد مجبور به استفاده از روش هاي كاشت موي طبيعي، ترميم مو يا مصنوعي مي شود.
انتخاب بهترين كلينيك كاشت مو اولين قدم در فرآيند كاشت مو است. با توجه به حساسيت بالايي كه در اين فرآيند وجود دارد، كاشت مو بايد در يك كلينيك معتبر و توسط پزشك متخصص انجام شود. قبل از انجام هر كاري بايد از معتبر بودن كلينيك و داشتن تجهيزات و امكانات استاندارد اطمينان حاصل كنيد. در ادامه شما را با ويژگي هاي بهترين كلينيك كاشت مو آشنا خواهيم كرد با ما همراه باشيد .
  • تنوع در خدمات پزشكي: يكي از ويژگي هاي مهم، تنوع خدمات پزشكي است. به طوري كه روش كاشت مو بسته به شرايط بيمار توسط پزشك متخصص انتخاب و انجام مي شود. متأسفانه مشاهده مي شود كه برخي از كلينيك ها صرف نظر از شرايط بيمار از تعداد محدودي روش كاشت براي همه داوطلبان با شرايط مختلف استفاده مي كنند.
  • تجهيزات كلينيك معتبر: كلينيك هاي معتبر براي اطمينان از سطح عمل، تجهيزات، تخصص و مهارت كادر جراحي بايد چندين عامل اصلي داشته باشند. ما گزينه هاي مختلف درماني را مورد بحث قرار مي دهيم و مستقيماً با بيمار كار مي كنيم تا بهترين درمان را براي آنها انتخاب كنيم. داشتن آخرين تجهيزات و تكنولوژي در زمينه كاشت مو به صورت خودكار بسيار مهم است. كلينيك هاي تخصصي كاشت مو مجهز به كليه تجهيزات و دستگاه هاي مربوط به اين عمل مي باشند.
  • بررسي سوابق كاري: بهترين راه براي انتخاب يك مركز مناسب بررسي سوابق آنهاست. به عنوان مثال، بسياري از مراكز درماني عكس هايي از بيماران خود منتشر مي كنند كه نتايج قبل و بعد از درمان و جراحي را نشان مي دهد. براي آگاهي از كيفيت و ظرفيت پزشكان مربوطه مي توانيد عكس هاي منتشر شده از بيماران را در سايت يا كاتالوگ آنها مشاهده كنيد. همچنين مي توانيد از ايجاد يك كلينيك مطلع شويد كه خود نشان دهنده تجربه يك مركز درماني است.
در صورتي كه شما هم از طاسي سر رنج مي بريد و به دنبال راه حل دائمي مي باشيد ، مطمئنا تنها روش براي رفع مشكل كاشت مو است .ما در اين مقاله قصد داريم به بررسي كاشت مو بپردازيم و ۱۰ تا بهترين دكترهاي كاشت مو در تهران را به شما معرفي كنيم تا شما نيز با آنها آشنا شويد. در صورتي كه مي خواهيد بهترين دكتر كاشت در تهران را براي رفع طاسي سر خود انتخاب كنيد ، پيشنهاد مي كنيم تا پايان مقاله با ما همراه باشيد.

بهترين دكتر كاشت مو در تهران كيست؟

كاشت مو جز يكي از عمل هاي زيبايي است كه به دقت و ظرافت خاص پزشكان نياز دارد‌ و زماني يك نمونه پيوند مو با موفقيت و رضايت كامل انجام مي شود كه دكتر كاشت مو بهترين متد جراحي را با توجه به شرايط بيمار انتخاب كند.
بنابراين دكتري به عنوان بهترين دكتر كاشت مو در تهران انتخاب مي شود كه به صورت حرفه اي و پيشرفته در اين زمينه فعاليت داشته باشد و تمام مراجعه كنندگان او از نتايج پيوند مو سر خود راضي باشند. همانطور كه مي دانيد ، انتخاب بهترين دكتر در كلان شهرهايي مانند تهران كار سخت و دشواري است.
چرا كه بيشتر دكترهاي خوب سعي مي كنند در شهرهاي بزرگ و پيشرفته فعاليت داشته باشند. اما مي توان با رعايت يك سري نكات و دقت كافي انتخاب درستي انجام داد .در ادامه مقاله به بررسي چند تا از ويژگي هاي بهترين دكتر كاشت مو در تهران مي پردازيم. براي انتخاب دكتر حتما به اين ويژگي دقت كنيد.
مهارت و تجربه كافي
بهترين دكتر كاشت مو در تهران فردي است كه سال ها در اين زمينه خدمات پيوند مو ارائه داده است و كوله باري از تجربه در عمل هاي جراحي پيوند مو بدست آورده است. هميشه دكترهاي باتجربه مورد قبول همگان قرار مي گيرند. چرا كه تمام مهارت هاي لازم را در طي سال ها تجربه بدست آورده اند و در صورت مواجه شدن با هر گونه مشكلي به راحتي مي توانند آن را بر طرف كنند.
استفاده از تكنيك هاي جديد پيوند مو
در كنار داشتن تجربه و مهارت ، بهترين دكتر كاشت مو در تهران كسي است كه بتواند دانش خود را به روز نگه دارد و هر ساله براي يادگيري متدهاي جديد و روي كار آمده پيوند مو تلاش كند و در كنگره هاي بين المللي تخصص خود فعاليت مداوم داشته باشد. چنين دكتري با بكارگيري تكنيك هاي جديد درصد خطا پيوند مو را كاهش مي دهد و احتمال بروز عوارض ناگوار را كمتر مي كند.
ايجاد ارتباط با بيماران دكتر
ارتباط برقرار كردن با بيماران ، بهترين راه براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد روند كاري دكتر مي باشد. با اين كار مي توانيد از ميزان رضايت آنها نسبت به خدمات دكتر مطلع شويد. همچنين اين نكته را هرگز فراموش نكنيد كه از چگونگي برخورد دكتر كاشت مو نسبت به بيماران خود سوال كنيد.
وجود يك رابطه خوب و صميمانه در رسيدن به يك عمل موفقيت آميز بسيار كمك مي كند و تا زماني كه دكتر از سطح انتظارات بيمار خود اطلاع نداشته باشد و يا برعكس بيمار نتواند انتظارات و اهداف خود را از كاشت و پيوند مو به دكتر بيان كند هيچگاه نتيجه مثبتي از اين عمل جراحي بدست نمي آيد .در ادامه مقاله به يك سري نكات لازم براي پيوند مو مي‌ پردازيم كه بايد قبل از هر كاري نسبت به آنها آگاهي داشته باشيد.

بهترين زمان براي كاشت مو

شايد خيلي ها با اين سوال روبرو هستند كه بهترين زمان كاشت مو چه موقع مي باشد؟ يا اين سوال پيش مي آيد كه هر چه زودتر بايد براي كاشت مو اقدام كرد بهتر است يا نه. در حقيقت بهترين زمان براي كاشت مو براي هر فردي متفاوت است. مشخص كردن بهترين زمان براي آن نياز به بررسي عوامل مختلفي دارد.
در اينجا بهترين دكتر كاشت مو در تهران بايد قبل از هر كاري داشتن شرايط مناسب براي پيوند مو بيمار را بررسي كند.  عواملي كه زمان كاشت مو تاثير مي‌گذارد شامل سن بيمار ، ميزان ريزش مو و طاسي سر ، سطح انتظارات بيمار و تعداد تارهاي ناحيه اهدا دهنده مي باشد.
بهترين سن براي كاشت مو زماني است كه دوره ريزش مو به اتمام رسيده باشد كه معمولا تا سن ۲۵ سالگي مشخص مي شود. البته سن مناسب براي كاشت مو بالاي ۳۰ سالگي است. البته همانطور كه گفتيم ، شرايط ريزش مو براي هر فردي متفاوت مي باشد.

بهترين روش براي كاشت مو

براي پيوند موها ، ابتدا از ناحيه اهدا دهنده گرافت ها برداشته مي شود و به ناحيه طاسي سر منتقل مي شود. به طور كلي كاشت مو به دو روش FIT و FUT انجام مي شود كه امروزه با پيشرفت تكنولوژي مراحل اين دو روش با متدهاي جديدتر قابل انجام است. تنها فرق بين روش FIT و FUT طريقه برداشت گرافت ها و پيوند آن است.
بهترين روش براي كاشت مو روشي است كه با سرعت بيشتر و آسيب پذيري كمتري به گرافت ها انجام شود. مواردي مانند نداشتن خونريزي ، باقيمانده جاي زخم و آسيب نرسيدن به گرافت هاي كناري از ويژگي هاي يك روش مناسب و پيشرفته مي باشد‌.
بنابراين بهترين دكتر كاشت مو در تهران كسي است كه با توجه به شرايط فرد بهترين روش را براي پيوند موها انتخاب كند تا كمترين عوارض را به همراه داشته باشد و مراحل بهبودي سريع تر به اتمام برسد.

چه كارهايي بايد بعد از كاشت مو انجام داد?

اگر هم عمل پيوند مو توسط بهترين دكتر كاشت مو در تهران انجام شود ، باز هم نتيجه نهايي به انجام مراقبت هاي لازم بعد از آن بستگي دارد. بخاطر همين ، توصيه هاي فراواني براي انجام آن شده است. فردي كه قصد دارد اين عمل را انجام دهد ، بايد بداند بعد از آن ، چه كارهايي انجام دهد.
مراقبت هاي لازم بعد از كاشت مو شامل موارد زير است:
  • با توجه به شرايط بيمار بعد از كاشت مو ، بايد حدود ۶ الي ۱۵ روز استراحت كند و تا زمان بهبودي مرخصي كاري بگيرد. البته نظر دكتر در اين مورد بسيار مهم است.
  • توصيه مي شود ، چند روز بعد از عمل جراحي كاشت مو از خوردن نوشيدني هاي الكي پرهيز شود.
  • حدود دو هفته شنا كردن ممنوع مي باشد ، بخصوص در استخرهاي عمومي كه حاوي كلر مي باشد‌.
  • معمولا بعد از جراحي ، در نواحي پيوند مو سر متورم مي شود. براي كاهش تورم در چند روز بعد از عمل بايد با كمك چند بالش سر در وضعيت بالاتري از بدن قرار بگيرد.
  • شستشوي موها بعد از جراحي پيوند مو بسيار مهم است. در روزهاي اول بعد از عمل موها بايد به آرامي شسته شود و از برخورد مستقيم آب به گرافت هاي كاشته شده جلوگيري شود. اما بعد از يك هفته مي توان هنگام دوش گرفتن محل پيوند گرافت ها را با نوك انگشتان بشوريد.
  • هرگز بعد از حمام رفتن موهاي خود را با سشوار خشك نكنيد. بهتر است موها به صورت طبيعي خشك شوند. استفاده از سشوار باعث آسيب رسيدن به فوليكول هاي مو خواهد شد.
  • براي كاهش تورم در دو روز اول بعد از كاشت مو ميتوان نواحي پيشاني اطراف چشم را كمپرس يخ قرار داد و از روز سوم به بعد از كمپرس گرم استفاده شود. اين كار به بهبودي روند درمان كمك مي كند و باعث مي شود پيوند مو با حداقل تورم همراه باشد.
  • احساس خارش در هفته اول طبيعي بوده و نشان دهنده خوب شدن زخم هاي حاصل از جراحي است.
  • انجام هرگونه فعاليت ها يا ورزش هاي بدني سنگين يك ماه بعد از كاشت مو ممنوع است. پياده روي معمولي مانعي ندارد.
كلام آخر
در حقيقت اين روش زيبايي ، با جا به جايي موهاي سر انجام مي شود تا فضاي خالي بين موها پر شود و تراكم موها به صورت يكنواخت قرار بگيرند. بنابراين براي نتيجه طبيعي پيوند موها به دقت فراوان دكتر نياز دارد. ما در اين مقاله سعي كرديم كه شما را در انتخاب بهترين دكتر كاشت مو در تهران همياري كنيم. حال اميدواريم كه اين مقاله راهنماي مفيدي براي شما بوده باشد.
در كلام آخر بايد بيان كنيم كه دكتر هاي معرفي شده در اين مقاله صرفا جهت معرفي بوده و در صورت انتخاب هر كدام از آن ها لازم است اطلاعات بيشتري به دست آوريد ممنون كه تا پايان مقاله با ما همراه بوديد. در صورت داشتن هرگونه انتقاد يا پيشنهاد مي توانيد از طريق سايت پزشكا با ما در ميان بگذاريد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.