منظور از وكالت چيست؟

۶ بازديد
اگر بخواهيم وكالت را در لغت معنا كنيم بايد بگوييم كه وكالت يعني واگذاري اختيارات و تفويض به شخص ديگر. وقتي صحبت از دادن وكالت به بهترين وكيل در بندرعباس مي شود، يعني قرار است قراردادي در اين ميان تنظيم شود كه توسط آن فردي نايب انجام كارهاي فرد ديگري مي شود. در اين ميان به كسي كه نيابت كار را بر عهده گرفته وكيل، به كسي كه اختيار كار خود را به ديگري سپرده موكل، به امر واگذاري اختيار وكالت دادن و به قراردادي كه بين طرفين تنظيم شده است وكالت نامه مي گويند.
مطابق با ماده 656 قانون مدني تعريف وكالت به اين صورت است: وكالت يعني عقدي كه به واسطه آن بين طرفين قراردادي براي جايگزيني يكي از دو طرف براي انجام امور طرف ديگر تنظيم مي شود.
وقتي دو طرف وكالت نامه يا همان قرارداد را امضا مي كنند، بعد از آن نسبت به هم تعهدات و وظايفي بر عهده دارند كه مستلزم عمل به آن هستند.
در گذشته به خدمت گرفتن وكيل براي امور خيلي پيچيده و رايج بود، اما امروزه افراد ترجيح مي دهند به دليل مشغله كاري و نياز به رسيدگي يك فرد كار بلد به امورشان، مشكلات حقوقي، كيفري، ملكي (بهتر است توسط بهترين وكيل ملكي در بندرعباس انجام پذيرد) و خانواده از وكلاي خبره كمك بگيرند. از اين رو بهترين وكيل در بندرعباس مي تواند وكالت پرونده هايي با موضوعات مختلف را با توجه به نوع تخصص خود بپذيرد.
منظور از وكالت چيست؟
بهترين وكيل در بندرعباس چه وظايفي بر عهده دارد؟
هنگامي كه بين وكيل و موكل قراردادي امضا مي شود، بر اساس بندهاي آن هر دو طرف نسبت به هم وظايفي بر عهده دارند. بهترين وكيل در بندرعباس به خوبي از وظايف خود آگاه است و تمام سعي خود را براي انجام آن ها مي كند. وظايفي كه بهترين وكيل در بندرعباس بر عهده دارد عبارتند از:
مطالعه كامل پرونده و تحقيق در مورد آن
پيگيري و رسيدگي به موضوع و تلاش براي پيروزي در دادگاه
حفظ رازهاي موكل و فاش نكردن آن ها نزد بقيه، به خصوص طرف مقابل
بهترين وكيل كيفري در بندرعباس بايد در تمامي جلسات دادگاه حضور فعال داشته باشد.
خيانت نكردن به موكل و حفظ مصلحت او، بهترين وكيل در بندرعباس به هيچ عنوان به خاطر پيشنهادهاي مالي منافع موكل خود را به خطر نمي اندازد و مي داند كه در اين صورت موكل مي تواند از او شكايت كند.
پس دادن تمامي مداركي كه در ابتداي كار موكل در اختيار وكيل قرار داده است.
لازم به ذكر است؛ كليه وظايف ذكر شده در رابطه با بهترين وكيل طلاق در بندرعباس نيز صدق مي كند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.