طلاق توافقي چيست؟

۱۲ بازديد
طلاق توافقي يكي از متداول ترين انواع طلاق مي باشد كه در آن زوجين هر دو براي جدايي توافق كامل داشته و براي انجام اين امر به دادگاه مراجعه مي كنند. قابل ذكر است كه در طلاق توافقي مرد و زن براي تمام مراحل و معيارهاي طلاق مانند مهريه، نفقه، جهيزيه و غيره توافق كرده اند كه البته زوجه در صورت تمايل مي تواند با بهترين وكيل مهريه در تهران در اين زمينه مشورت كند. توجه داشته باشيد تمام مواردي كه زوجين بر آن توافق كرده اند در دادگاه ثبت شده و بايستي آن ها را به طور كامل اجرا نمايند.
بهترين وكيل طلاق توافقي در اصفهان نيز مي تواند به موكلين خود در شهر بزرگ اصفهان كمك شاياني در زمينه اخذ طلاق توافقي كند و تمام زمينه ها را براي اين امور محيا كند.

وكيل طلاق توافقي كيست؟

بهترين وكيل طلاق توافقي در تبريز كسي است كه ضمن آشنايي و تسلط بر تمامي قوانين طلاق به عنوان نماينده زوجين در دادگاه حاضر شده و مراحل رسيدگي و پيگيري پرونده آن ها را بر عهده مي گيرد. بهترين وكيل طلاق در تبريز در مورد اين نوع طلاق تجربه زيادي داشته و تاكنون دعاوي زيادي را در اين زمينه به نتيجه مطلوب و دلخواه موكلين خود رسانده است.
اگر در شهر بزرگ شيراز زندگي مي كنيد و به دنبال طلاق توافقي هستيد، مي توانيد به مقاله بهترين وكيل طلاق توافقي در شيراز مراجعه نماييد و وكيل مورد نظر خود را بيابيد.

وظايف بهترين وكيل طلاق توافقي در تبريز

به طور قطع زماني كه زوجين و يا هر كدام از آن ها به بهترين وكيل طلاق توافقي در تبريز مراجعه مي كنند از او انتظار دارند در تسريع روند پرونده در مسير قانوني به آن ها كمك كند كه در اين ميان از اصلي ترين وظايف بهترين وكيل طلاق توافقي در تبريز مي توان به موارد ذيل اشاره كرد:
  • مشاوره حقوقي: يك وكيل طلاق توافقي خوب در جلسات مشاوره اي كه با موكل خود برگزار مي كند او را در جريان تمام جزئيات پرونده قرار مي دهد و تمام روند قانوني را با او مورد بررسي قرار مي دهد.
  • توافق ميان زوجين: يكي از مهم ترين وظايف بهترين وكيل طلاق توافقي در تبريز ايجاد توافق ميان زوجين براي طلاق است كه اين توافق مي تواند شامل مسائل مادي و غيرمادي شود.
  • پيگيري مراحل قضايي: وكيل طلاق توافقي در جلسات دادگاه به نمايندگي از طرف موكل خود حضور پيدا كرده و با فن بيان و همچنين آگاهي و اطلاعاتي كه در مورد قوانين طلاق دارد از موكل خود به بهترين نحو ممكن دفاع مي كند.
بهترين وكيل طلاق توافقي در مشهد نيز از اين ويژگي ها و خصوصيات منحصر به فرد برخورد است و مي تواند بهترين خدمات را به افراد ارائه دهد.

مراحل طلاق توافقي

جزئيات مراحل طلاق توافقي به قرار ذيل است:
  • در اولين مرحله از طلاق توافقي دادگاه پرونده زوجين را براي مراكز قانوني مشاوره خانواده ارجاع خواهد داد تا مشكلات آن ها مورد بررسي قرار گرفته و در صورت امكان حل و فصل شده و آنان را از طلاق منصرف كنند و در صورت تشخيص عدم سازش آن ها توسط مشاور، مجددا به دادگاه مراجعه خواهند كرد.
  • دادگاه خانواده دوباره براي ايجاد سازش ميان زوجين تلاش مي كند و در صورتي كه محقق نگردد گواهي عدم سازش براي آن ها صادر مي گردد و آن را به زوجين مي دهد.
  • زوجين بايستي حداكثرتا 3 ماه اين گواهي را  به دفتر اسناد رسمي ثبت ازدواج و طلاق ارائه دهند در غير اين صورت اين گواهي باطل مي شود.
  • در آخرين مرحله دفتردار صيغه طلاق را اجرا خواهد كرد؛ برخي از نكات ذكر شده طبق بخشنامه جديد طلاق توافقي است.
تمام اين مراحل طلاق توافقي در رابطه با بهترين وكيل طلاق توافقي در اروميه نيز صدق مي كند.
كلام آخر
در اين مقاله سعي كرديم  مطالب مفيدي در رابطه با وكيل طلاق توافقي در اختيار شما قرار دهيم و 10 تا از بهترين وكيل طلاق توافقي در تبريز را نيز به شما معرفي كرديم تا به راحتي وكيل مورد نظر خود را بيابيد. در صورتي كه به هرگونه مشاوره در خصوص طلاق توافقي نياز داريد مي توانيد آن را با هر كدام از وكيل هاي ذكر شده در سايت وكيل چي در ميان بگذاريد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.