بهترين دكتر زنان در تهران كيست؟

۱۱ بازديد
بهترين دكتر زنان در تهران فردي است كه مي تواند بسياري از بيماري هاي مربوط به زنان را به خوبي برطرف نمايد و بهترين و نوين ترين خدمات را در اختيار بيماران خود قرار دهد؛ ايشان مي تواند با بيماران خود به خوبي برخورد كند و پاسخ سوالاتشان را در زمينه انواع بيماري زنان پاسخ دهد.
بهترين دكتر زنان در تهران در زمينه زنان تخصص و مدرك بسيار معتبري دارد و مي تواند با علم و دانش بسيار زيادي كه دارد، بيماري ها را به درستي درمان كند؛ دكتر زنان از تجربه و سابقه بسيار درخشاني برخوردار است و تلاش خود را جهت درمان تك تك بيماران به كار مي گيرد و رضايتشان را جلب مي كند؛ دكتر زنان وظيفه دارد به خوبي بيمار را معاينه كند تا مشكل تا حد ممكن ريشه كن شود.

بيماري هاي زنان چند نوع هستند؟

خانم ها ممكن است دچار بيماري هاي مختلفي شوند كه هر يك به نوعي سلامت آن ها را به خطر مي اندازد و در صورت بروز هر يك از آن ها، بايد به مطب بهترين دكتر زنان در تهران مراجعه كرد؛ اين بيماري ها شامل موارد زير مي باشند:
1. بيماري هاي دستگاه تناسلي: بيماري هايي كه مربوط به دستگاه تناسلي اند، چند نوع مي باشند و شامل بروز التهاب در لگن، زگيل تناسلي، تبخال تناسلي، عفونت هاي ادراري و … است؛ اگر هر يك از اين موارد رخ دهد، بايد به سرعت به مطب دكتر مراجعه كرد.
2. سرطان تخمدان: اين بيماري زنان بين خانم ها بسيار شايع مي باشد و اين بيماري خاموش است و هنگامي كه بيماري بسيار زياد پيشرفت كرده باشد، نشانه هايي مانند نفخ كردن شكم، احساس درد در ناحيه شكم و زير شكم، تكرر ادرار و … را از خود بروز مي دهد؛ بايد خانم ها در زمان مناسب به دكتر مراجعه كنند تا با چك آپ هاي لازم بيماري مشخص شود.
3. سرطان پستان: در مقايسه با مردان، اين بيماري در زنان شيوع بسيار بيشتري دارد؛ در مواردي كه اين بيماري در زمان مناسب تشخيص داده شود، مي توان از پيشرفت كردن بيماري پيشگيري كرد و به درمان و معالجه سريع آن پرداخت؛ به علائمي كه سرطان سينه دارد مي توان به وجود توده در پستان، ترشح يا خونريزي از سينه، تغييرات پوستي و بزرگ شدن غدد لنفاوي زير بغل اشاره كرد.
4. يائسگي: يائسگي يكي از بيماري هاي زنان محسوب مي شود كه هر خانمي آن را تجربه خواهد كرد و علائم آن شامل گرگرفتگي، تعريق شبانه، نوسانات خلقي و مشكلات خواب است اما هر زن علائم شديدي ندارد و زندگي پس از يائسگي وجود دارد. گذر يائسگي را پيش يائسگي گفته مي شود كه چندين سال تا ۱۲ ماه پس از آخرين قاعدگي شما طول مي كشد.
5. سرطان رحم: از جمله بيماري شايع در بين زنان سرطان رحم است و شيوع يافتن آن در جوانان بيشتر شده است و كاملا ژنتيكي مي باشد، اما در شرايطي كه اين بيماري در زمان درست تشخيص داده شود، احتمال درمان كردن و بهبود يافتنش بسيار خواهد بود كه علائم آن شامل ترشحات غيرعادي در ناحيه واژن و درد شديد در ناحيه لگن احساس كرد.
6. كيست تخمدان: اين بيماري نيز براي بسياري از خانم ها رخ مي دهد و انواع مختلفي دارد؛ همه زنان داراي دو تخمدان در هر دو سمت رحم شان هستند كه هر يك از آن ها به يك اندازه و شكل مي باشد و ممكن است بنا به چند دليل دچار كيست شوند. در معدود مواقعي، اين كيست ها در باروري خانم ها مشكل ايجاد مي كنند كه در اين صورت مراجعه به بهترين دكتر زنان در تهرانپارس يا بهترين متخصص محل سكونت خويش پيشنهاد مي شود.
7. تنبلي تخمدان: اين بيماري مربوط به وضعيتي است كه امكان دارد باعث بي نظمي هاي قاعدگي، افزايش يافتن موهاي زائد، ريزش مو و آكنه هاي چركي شود و كساني كه مبتلا به اين بيماري هستند در باروري دچار مشكل مي شوند؛ معمولا اين بيماري عملكرد تخمدان ها را دچار اختلال مي كند؛ مي توان گفت كه بيماري تنبلي تخمدان با كيست تخمدان متفاوت مي باشد و باعث بر هم خوردن تعادل هورمون هاي جنسي در فرد مي شود.
8. چسبندگي رحم: اين مشكل يك بيماري شايع در زنان مي باشد كه در داخل رحم و يا دهانه رحم به وجود مي آيد؛ اين بيماري در سه حالت رخ مي دهد و به طور معمول قسمت كوچكي از رحم با اين بيماري درگير مي شود؛ كسي كه مبتلا به اين بيماري است، معمولا با علائمي مانند احساس درد در قسمت لگن و در هنگام قاعدگي مواجه مي شود؛ در ضمن اين بيماري داراي نشانه هايي مانند ناباروري و سقط هاي مكرر مي باشد.
9. فيبروم رحم: تومور لگني كه بين خانم ها شايع است، فيبروم رحمي مي باشد؛ اين مشكل در سنين ۲۵ الي ۴۰ سال بيشتر شيوع دارد؛ كساني كه اضافه وزن دارند، ممكن است بيشتر به اين بيماري مبتلا شوند؛ مي توان گفت كه فيبروم هاي رحمي انواع مختلفي دارند و در قسمت رحم در نواحي مختلفي تقسيم بندي مي شوند؛ فيبروم هاي رحمي را مي توان متناسب با نوع و شدت آن درمان كرد كه درمان به دو صورت دارويي و اقدام جراحي و زيبايي انجام مي شود.
10. عفونت واژن: عفونتي كه در واژن رخ مي دهد از شايع ترين بيماري هاي زنان مي باشد و يكي از دلايلي كه منجر به مراجعه بيشتر زنان به بهترين دكتر زنان در نياوران مي شود، عفونت است؛ شيوع يافتن اين بيماري در سنين 14 الي 49 سالگي بيشتر خواهد بود و امكان دارد احتمال ابتلا به اين بيماري در طول زندگي فرد، چندين مرتبه رخ دهد.

هزينه درمان بيماري هاي زنان چه مقدار مي باشد؟

زماني كه شما به بيماري زنان مبتلا شديد، بايد هزينه اي را براي آن بپردازيد تا مشكل شما توسط بهترين دكتر زنان در تهران برطرف شود؛ اما نكته مهم اين است كه اين هزينه به موارد مختلفي بستگي دارد به طور مثال: نوع بيماري زناني كه شما به آن مبتلا شده ايد، تاثير زيادي بر روي مبلغي كه بايد پرداخت شود دارد، زيرا هر نوع بيماري براي درمان به ابزار و داروهاي مخصوصي نياز دارد.
به طور ‌كلي هزينه اي كه براي درمان بيماري هاي زنان بايد به بهترين دكتر زنان در وليعصر پرداخت شود، به فاكتورهاي متفاوتي وابسته است كه بايد در نظر گرفته شود؛ در صورتي كه شما مي خواهيد از مقدار اين مبلغ مطلع شويد مي توانيد به سايت ما مراجعه كنيد و پاسخ سوال خود را بيابيد.

چه مراقبت هاي ويژه اي توسط متخصص زنان انجام مي شود؟

علاوه بر مواردي كه مربوط به حوزه تشخيص و درمان بيماري هاي زنان توسط متخصص زنان مي باشد، يك متخصص زنان و زايمان در حوزه مراقبت هاي ويژه و خاص مربوط به زنان نيز فعاليت دارد و ممكن است مربوط به بيماري هاي جسمي صرفا نباشد. از جمله مواردي كه در اين حوزه وجود دارد مي توان به انجام آزمايش هاي سالانه ماموگرافي، كولونوسكوپي، كنترل فشارخون، پيگيري واكسن هاي لازم، رژيم هاي غذايي تجويز شده كه عمدتا شامل كلسيم و فوليك اسيد مي باشد، اشاره كرد.
علاوه بر آن ها، نظارت، مراقبت و بررسي فقدان يا قطع قاعدگي كه آمنوره گفته مي شود، بررسي بيماري هاي قلبي و عروقي و بيان نحوه مراقبت فرد در صورت مواجه با اين عارضه، ديابت، اختلالات تيروئيدي، اختلالات فيزيولوژي توليد مثل و هورمون ها، خشونت عليه زنان و تجاوز جنسي، كارهاي مربوط به تنظيم خانواده، مشاوره در مورد سبك زندگي، مراقبت هاي دوران يائسگي و بعد از آن، اختلالات عملكرد جنسي، ترشح واژن و … از ديگر موارد حوزه ورود متخصص زنان مي باشد. شما مي توانيد با مراجعه به مقاله بهترين دكتر زنان در ايران با پزشكان متخصص و كاربلد آشنا شويد.
كلام آخر
در مقاله امروز در رابطه با بيماري هاي زنان مطالبي را بررسي كرديم و در ضمن ۱۰ تا از بهترين دكتر زنان در تهران را به شما معرفي كرديم؛ در صورتي كه در اين زمينه هر گونه انتقاد يا پيشنهاد داريد مي توانيد از طريق سايت تاپتنا با ما در ميان بگذاريد.
لازم به ذكر است؛ در صورتي كه ساكن شهر تهران هستيد و قصد درمان مشكلات ناباروري خود را داريد، پيشنهاد مي كنيم از مقاله ما با عنوان بهترين دكتر زنان در مرزداران ديدن فرماييد و به اين طريق از ليست پزشكان ارائه شده متخصصي را برگزينيد و تحت درمان هاي لازم قرار بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.